1. Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën. Dat houdt in dat wij het gedrag van bezoekers verzamelen, gebruiken en met derden delen om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Cookies van derden kunnen worden gebruikt om advertenties te tonen die aansluiten op uw interesses. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar Spybot & destroy veilig en gratiscg downloaden ?

Discussie in 'Beveiliging' gestart door imkeren, 11 sep 2017.

1. imkeren

imkeren MS Windows 7 Home Premium

Wie heeft ervaring en hoe veilig is dit programma ?

2. Emi

Emi NCF Goeroe

via deze site kun je het veilig downloaden ...this gratis voor thuisgebruikers ..wil je een zakelijk versie dien je deze aan te kopen .. zelf heb ik deze nooit gebruikt sinds ik van XP af ben ..m.a.w. das al jaren geleden dat ik deze dus gebruikt hebt !

3. aarie25

aarie25 Moderator Medewerker

Volgens mij is dit niet echt een goed programma.
    Je kunt beter Malwarebytes gebruiken, gratis en goed.
    Maar je kunt het altijd zelf testen of het goed werkt natuurlijk.
    Wat betreft of het veilig is, zo lang jij het van de originele site download is het veilig.
    Andere sites zoals Softonic hebben ook gratis download links van dit soort programma`s,
    maar daar krijg je gratis rommel mee.

4. aarie25

Topic verplaatst naar beveiliging.

5. Abraham54

Abraham54 Administrator Medewerker

Aarie25 heeft volkomen gelijk met zijn opmerking.

Spybot2 is nauwelijks beter dan zijn voorganger die ongeveer 45% vond van wat MBAM voor de volle 100% vindt.
    Ook met rootkits heeft Spybot2 schijnbaar nog steeds problemen.

6. maulem

maulem Bekend gezicht

Om echt beschermd te zijn tegen hackers dien je een goede firewall te installeren.

Zo heb je Lavasoft Ad-Aware. De betaalde Pro versie heeft een geavanceerde firewall die je o.m. beschermt tegen hackers.

Verder effectief tegen hackers is het betaalde AVG Antivirus Business Edition (eigenlijk AVG Free mét firewall).

Ze kosten allebei 54 euro voor 2 jaar.

7. Abraham54

Abraham54 Administrator Medewerker

Een beetje - klein beetje onzin verhaal.
    ZoneAlarm heeft als gratis firewall een zeer goede reputatie.
    De Windows firewall is ook erg goed - maar hackers kennen die firewall ook.

En in een consumenten PC ga je geen bedrijfsantivirus met firewall draaien, daarmee is dan de beveiliging minder dan met antivirus en firewall voor consumenten.

Zo is Kaspersky Internet Security een top beveiligingsproduct dat om en nabij de twintig euro te verkrijgen is.

8. maulem

maulem Bekend gezicht

Oja, ZoneAlarm, dat is er ook nog. Gisteren de firewall geïnstalleerd, en de Identity Protection ingericht. Je kunt handmatig al je passwords invoeren, dan beschermt ZoneAlarm je tegen hackers die je passwords willen stelen. Dit moet toch afdoende bescherming bieden lijkt me zo. Verder zit er een firewall in die ook applicatiecontrole uitvoert, dus mocht er een spybot of keylogger op je systeem staan, niemand kan 'm gebruiken !

9. aarie25

Ik ben zelf persoonlijk niet kapot van Avg, maar dat is persoonlijk.
    Ik gebruik zelf liever Bitdefender met firewall en andere onderdelen.

10. Rubensky

Rubensky Moderator Medewerker

Je beveiligen tegen hacks met alleen een Firewall? Dan moet je ook nog opletten wat je met E-mails vreemde websites en downloads van software doet.

11. aarie25

En zorgen dat jou computer helemaal up to
    date is.

Deel Deze Pagina