• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

waardebepaling oude game pc zonder gpu

Status
Niet open voor verdere reacties.

corydorras

Bekend gezicht
Lid geworden
12 mrt 2012
Berichten
198
Waarderingsscore
0
beste mensen ik zou graag me oude pc willen verkopen zodat ik weer wat geld heb voor me andere hobby's

hij bestaat uit de volgende onderdelen

corsair 250d
asus maximus impact z87 helaas zonder de wifi antenne
intel core i5 4670k
8gb kingston ram
wd black 750 gb
coolermaster realpower 620 watt
Samsung Syncmaster T220HD Zwart


hoeveel zou ik nog voor deze pc kunnen vragen?

mvg corydorras
 
er staat momenteel windows 8 op de videokaart(titan black) gaat waarschijnlijk naar een vriend

ik zou graag ook weten hoeveel de pc waard is met de titan
 
Nou, ik geef er wel 14 Corydorassen voor als je wil....:biggrin:

Maar even zonder gekheid, zou hem verkopen inclusief de videokaart. Gok dat je moeite hebt om 300 te halen omdat mensen op zoek zijn naar een gehele pc. Met videokaart kan je hem aanprijzen als ultra game pc oid en dan gewoon 800 euro vragen. Of natuurlijk gewoon in onderdelen, maar dat kost meer moeite.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je zou er zo'n 5 a 600 euro voor kunnen vragen maar laten bieden kan ook nog een optie zijn.
2e hands voor wat nieuwere hardware heeft al het 2e jaar een 50% waardevermindering helaas.
 
Je zou er zo'n 5 a 600 euro voor kunnen vragen maar laten bieden kan ook nog een optie zijn.
2e hands voor wat nieuwere hardware heeft al het 2e jaar een 50% waardevermindering helaas.

Ja, 800 is wel aan de hoge kant, maar met biedingen toegestaan kom je tussen de 600 en 650 uit gok ik....puur vanwege de gpu
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan