• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

WAARHEEN OP VAKANTIE

No question avaiable to import.

  • Blijf thuis

    Stemmen: 0 0,0%
  • Belgie

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Spanje

    Stemmen: 0 0,0%
  • Italie

    Stemmen: 0 0,0%
  • Duitsland

    Stemmen: 0 0,0%
  • Griekenland

    Stemmen: 0 0,0%
  • Turkije

    Stemmen: 0 0,0%
  • Portugal

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iets anders

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    0
Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by Teq+09-07-2004, 07:45:38--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Teq @ 09-07-2004, 07:45:38)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
Originally posted by -Anja@08-07-2004, 14:33:45
<!--QuoteBegin--Teq
@08-07-2004, 13:31:39
Ik wil Anja nieteens tegenkomen (niets persoonlijks :rolleyes: ) want als ik op vakantie ben dan wil ik NIEMAND tegenkomen waarmee ik ook maar enige connectie heb in Nederland........ nou, behalve mijn vriendin dan B)



ik kom niet uit nederland :D
Okay, dan maak ik een uitzondering :p
Waar zit jij ergens? :D [/b][/quote]
van belgie oost-vlaanderen maar ik zit al thuis dus ja :D
 
Ik zat de voorbije 3-4 weken in Oostenrijk, in de Lienzer Dolomiten, tg de Italiaanse grens :D
De eerste week half in de sneeuw (ben nog tot mn knieen weggezakt en op handen en voeten moeten lopen in pakken verse sneeuw :p ) en de laatste 10 dagen was het tegen en over de 30 B)
Heb ook in de wolken gewandeld, is wel een speciale ervaring, dat gebeurt kei snel, de ene sec. is er niets aan de hand en de volgende seconden zie je echt zo een pak ondoorzichtige "mist" op is afkomen op razenssnel tempo en even snel is het voorbij :blink: Niet dat je het kan vergelijken met de echte ervaring, maar "ter illustratie" :lol: :

10139.jpg


En dan plots uit het niets duikt er weer ineens in een paar sec. een regenboog op en kweenie hoe dicht bij , Ik zag echt het uiteinde neerkomen :eek:
Tis een vreemd weertje geweest :)

Toch wreed jammer dat het al weeral voorbij is ... :(
 
Ben 2 weken in Zuid-Frankrijk geweest. Was wel een leuke vakantie.
 
Wral iemand Frankrijk :lol:
fijn dat het leuk was, gelukkig dat het daar wat bosbranden betreft schijnt mee te vallen, vegeleken met vorig jaar B)

------------------------------------------------

Danku zodiac :D nou dat is toch ook wel hoog hoor :D wel mooi ook amai!
 
Hallo Allemaal,

Ik ben gister terug gekomen van mijn vakantie in Luxemburg. De drie weken zijn om gevlogen!

Maandag moet ik beginnen met vakantiewerk! :(
Maar ja, gelukkig heb ik dit jaar werk gevonden dat iets te maken heeft met Informatica!
Dus zo erg is het niet.... :D
 
ik ben een weekje op hoogtestage geweest in Oostenrijk/Itali :)
Samen met nog 5 andere zijn we daar een ganse week gaan mountainbiken.Alle dagen 30-40

fotootjes
 
hey speci :)


:lol: waar zat je ergens? (Dolomieten he? :D ) welk dal? en tot welke hoogte gaan jullie mountainbiken? mooie foto's B)

Streek erg geliefd bij mountainbikers, de laatste jaren, heb ik de indruk :)


batman01.gif



=======================================
Maar ja, gelukkig heb ik dit jaar werk gevonden dat iets te maken heeft met Informatica!
Dus zo erg is het niet....
chanceur! :D

batman01.gif
 
Originally posted by *Kingpin*@14-08-2004, 15:30:19
hey speci :)


:lol: waar zat je ergens? (Dolomieten he? :D ) welk dal? en tot welke hoogte gaan jullie mountainbiken? mooie foto's B)

Streek erg geliefd bij mountainbikers, de laatste jaren, heb ik de indruk :)


batman01.gif



=======================================
Maar ja, gelukkig heb ik dit jaar werk gevonden dat iets te maken heeft met Informatica!
Dus zo erg is het niet....
chanceur! :D

batman01.gif
wij zijn vertrokken in Werfenweng(oostenrijk) en elke dag ongeveer 90km gefietst, overnacht in pensionnekes.
de laatste dag aangekomen in Cortina D'Ampezzo(Itali).
Ons Hoogste punt was 2300m geloof ik .
En wij hebben ook zo'n mistbank meegemaakt,bangelijk is da B)

boven de wolken
er midden in

Waar zat jij? ook met de fiets?
 
nice job B)

ja, graaf he :lol:, dit was eigenlijk niet echt een "mistbank" maar ik zat toen bijna op d etop van ene berg en dat waren even lage wolken die kwamen aanwaaien, was echt raar, ging zo snel :blink: je zag dat aankomen en ineens erdoor omrings, keirare lucht en dan een paar sec. later zat je weer in de normale lucht :lol:

Lienzer Dolomieten en Karnische Hhenkamm :)
maar geen mountaonbike, ik bewonder jullie wel, zou jet niet kunnen zo steil omhooh zo lang aan een stuk :eek: B)

Zelf wandelen --> hutten en bergtoppen en kammer over ed :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan