• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

wachtwoord administratie account weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

gijsd123

Nieuw lid
Lid geworden
19 mei 2019
Berichten
1
Waarderingsscore
0
ik was wat aan het klooien op mijn laptop en heb dus mijn wachtwoord van mij administratie gecleared. ik kan niks meer op mn laptop downloaden. iemand een oplossing?

Vriendelijke groet,
Gijs
 
ik begrijp hier "" administratie gecleared"" niet goed ..wat bedoeld jij nu ..

als jij de administrator was en tevens de enige gebruiker op deze laptop dan kun je je wachtwoord niet verwijderen als jij aangemeld was onder je Microsoft account … was jij echter aangemeld met je lokaal account dan is het wel mogelijk het wachtwoord te verwijderen maar blijf je nog steeds de administrator .
 
Probeer een systeemherstel in veilige modus of v.a. de installatiemedium via de repair opties.
 
Om welke Windows versie gaat het? En op welke wijze heb je dat wachtwoord gecleared, zoals jij dat noemt?
 
geef eens gewoon een ENTER als er om een WW gevraagd wordt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan