• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wachtwoord Canon printer TR7500

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bob1963

Nieuw lid
Lid geworden
19 sep 2020
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Goedemiddag,
Recent heb ik een nieuwe Iphone gekocht.
Alhoewel de meeste instellingen werden overgenomen diende ik wel opnieuw via wifi connectie te zoeken met mijn canon printer. Helaas heb ik dit ww nooit ergens opgeslagen oid.
Heb geprobeerd via de website van canon wat zgn beheerww in te vullen maar dat lukte niet. Via instellingen en draadloze LAN kan je ook een ww aanpassen maar dat werkt niet en is mss voor iets anders bedoeld.
Is er een manier om dit ww te resetten dat iemand weet?
Dank voor de input alvast

Bob
 
Hallo,


Voer de volgende stappen uit om het beheerderswachtwoord te wijzigen.

Op het moment dat u het product koopt, wordt het wachtwoord ingesteld. Het wachtwoord is het serienummer van de printer. Het serienummer van de printer staat op de sticker op de printer. Het bestaat uit 9 alfanumerieke tekens (vier letters gevolgd door vijf cijfers).
1. Geef de printerstatus weer in een webbrowser.

2. Selecteer Beveiliging (Security). De menu's worden weergegeven.

3. Selecteer Wachtwoord beheerder instellen (Administrator password setting).

4. Selecteer Wachtwoord beheerder wijzigen (Change administrator password).
Als het beheerderswachtwoord niet is ingesteld, wordt het bericht met de bevestiging van de registratie weergegeven. Selecteer Ja (Yes). Wanneer het bericht opnieuw wordt weergegeven, selecteert u OK.

5. Voer een wachtwoord in en selecteer vervolgens OK.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan