• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wachtwoord Gmail vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pex

Nieuw lid
Lid geworden
5 jul 2020
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Ik ben mijn wachtwoord blijkbaar vergeten voor gmail. Alle herstelpogingen met telefoonnummers en andere e-mailadressen werken niet. Dus Google's advies is nu om nieuw account aan te maken. MAAR nu is het zo dat ik in mijn Outlook en andere mailapp op mijn laptop nog wél in mijn account kan komen van gmail. Het wijzigen van mijn wachtwoord in deze apps lukt mij niet/weet niet hoe.
Heeft iemand voor mij een oplossing? Alvast bedankt!
 
Als je jouw wachtwoord niet weet, zou ik het zeker niet gaan proberen te veranderen via die apps, dat gaat ook niet lukken.

Maar er zijn wel programma's die je wachtwoord uit kunnen lezen. Dus als jij nog Gmail in Outlook gebruikt, dan is dat wachtwoord uit te lezen.
Dat kan met Mailpassview bijvoorbeeld.
Deze werd aangeraden door Computeridee. Er zijn virusscanners die hier op aan slaan.

Dat kun je evt. negeren als dat gebeurt en dan heb je in elk geval je wachtwoord, maar het is dan toch raadzaam om nadien voor de zekerheid je systeem te scannen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan