Opgelost Wachtwoord PDF

Hallo allemaal!

Ik krijg mijn loonstroken in PDF doorgestuurd. Ik kan ze niet openen, want ze zijn beveiligd met een wachtwoord. Ik heb hiernaar gevraagd, maar de informatie die ik kreeg klopte niet, dus wil ik zelf proberen om het wachtwoord te kraken.

Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

Alvast bedankt voor de reacties!

Abraham54

Administrator
Medewerker
Geweldige service waar jij werkt.
Vraag het nogmaals luid en duidelijk - want niet wetende welke beveiligingsmethode is gebruikt, kan je een eeuwigheid nodig hebben om een PDF te kraken!
Vraag ook om je heen of anderen dat probleem ook hebben!

fredjeh

Enthousiast
Uw werkgever of firma die de betalingen verzorgt moet dit voor u oplossen, ik krijg ze niet doorgestuurd maar moet me inloggen met paswoord en daar kan ik dan de pdf´s downloaden.

Beste JKL,
Het wachtwoord er afhalen kan ik zo, maar hoe weet ik dat je eerlijk bent en niet probeert iemand anders zijn gegevens, code, etc.. te achterhalen?
Ik heb de forumregels niet gelezen:rolleyes: maar ik denk dat het tegen de forumregels is om ergens een wachtwoord af te halen.

@Rubensky als je 't wil weten: mijn werkgever had verkeerde informatie gestuurd, en met een behoorlijk late reactie is het uiteindelijk goedgekomen. Waarschijnlijk niet het soort oplossing waar andere forumgebruikers wat aan hebben, maar ja dat kan gebeuren...

En hoe kan ik in het vervolg een opgelost topic als opgelost markeren? Of is dit iets wat alleen moderators kunnen doen?

Bovenaan Onderaan