• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wachtwoord werkt niet RicarGbook

Status
Niet open voor verdere reacties.

frits45

Gewaardeerd
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
1.595
Waarderingsscore
2
In mijn website heb ik een guestbook van RicarGbook
Ik weet zeker dat het wachtwoord correct is
Maar ik kan er niet in om mijn taak te doen als administrator
Ik zie ook nergens waar je een E-mail naar toe kan sturen om dit probleem op te lossen
Wie kan mij helpen om mijn wachtwoord terug te krijgen?
 
Waarmee heb jij die website gemaakt - is dat WordPress?
 
Wie kan er een E-mailadres vinden? Ik zie niks
 
kijk eens bij de Webreferenties in referentiebeheer of je daar niet het wachtwoord kunt nazien .
 
Ik heb ook even gezocht, maar kan op hun site geen contact optie vinden.
Heb jij al de laatste versie 1.2?
Want dit stond wel op hun site, dus hebben ze wel een support forum.
RicarGBooK 1.2 has been released. If you want to upgrade your guestbook from 1.1 to 1.2, please visit the support forum for checking the How to upgrade topic.
 
Ik heb niet de laatste versie maar het supportforum is niet te vinden
 
Wat een oude antieke software is dat.
Het is 2018 en geen 2006 meer.

Als je op de server kan komen, zoek dan naar een config bestand - mogelijk dat je daarin een en ander terug vindt.
 
Ik heb het wachtwoord gevonden
Het was veranderd
 
Zit ik nog steeds met de vraag: Hoe kan ik mijn guestbook updaten naar de laatste versie?
 
Dat zou via het support forum moeten gebeuren, maar als de software zo oud is, weet ik niet of dat nog bestaat en dus mogelijk is.
 
Ik heb het wachtwoord gevonden
Het was veranderd

Heb je dat wachtwoord inderdaad in een file op de server gevonden of ergens anders?
En dan de volgende vraag: kan jij inloggen op de server waar jouw website is gehost?
 
Heb je dat wachtwoord inderdaad in een file op de server gevonden of ergens anders?
En dan de volgende vraag: kan jij inloggen op de server waar jouw website is gehost?
Nee ik had het wachtwoord zelf veranderd, maar niet goed genoteerd
 
Dat zou via het support forum moeten gebeuren, maar als de software zo oud is, weet ik niet of dat nog bestaat en dus mogelijk is.
Zondag gaat er iemand meehelpen. Als het niet lukt meld ik me weer
 
Ja dat is goed, hopelijk weet hij hoe je dit het beste kunt updaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan