• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wat hebben we vandaag gedaan...?

Berend Jansen

Gewaardeerd
Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
1.333
Waarderingsscore
45
Ik doe maar even de aftrap:
De nieuwe iPhone 6S voor m'n vrouw ingesteld met de reservekopie vanuit iCloud.
Even een uurtje bezig met instellingen aanpassen, iOS updaten en de kopie terugzetten et voilà: alles werkt weer net zo als op de 5S.
Toch handig bij Apple.
Hebben Android-toestellen ook de mogelijkheid om een nieuw toestel van een image te voorzien?
 
Dit onderwerp is gewoon een topic waard in Smartphones en tablets. daar gaat deze dus ook heen. :)

Ja, maar dat werkt net even anders. Dan moet je een kopie "teruglezen" vanuit het Samsung account en je Gmail account.

Eerder heb ik onderstaande oplossing gebruikt die erg goed werkte.

Bij mijn Samsung galaxy S7 werd een voetje geleverd zodat ik mijn S4 daarop kon aansluiten en alles werd inclusief instellingen zo over genomen.
 
Ik wilde eigenlijk een algemeen "Wat hebben we vandaag gedaan...?"-topic openen als babbelhoekje in "Aan de bar".
In dit geval ging het om het instellen van een iPhone, maar het had ook om het aansluiten van een switch of het ophalen van een jong hondje kunnen gaan...
Kortom: de obligate "Nog iets beleefd vandaag?"-vraag aan de bar.
 
Oke, dan gaan we op die manier daar met dit topic verder.
 
Vandaag op kenteken.tv gekeken naar de kenteken voorspeller. Binnenkort verwacht ik mijn nieuwe bolide. Dus wel benieuwd naar het kenteken. RZ of SB. En natuurlijk de Olympische spelen kijken. Geweldige prestatie Susanne Schulting.
 
Laatst bewerkt:
vandaag mooie dag gehad kreeg eerst me nieuwe 5820k binnen die op 1.375v 4.7ghz redt. daarna een gtx 1080 verkocht voor 100 euro winst. later op de dag een gtx 1070 ti gekocht voor 400 euro 2 uur later verkocht voor 550 euro aan een miner.

enigst minpunt is drama met alternate over die 2200G die niet goed werkt. wat een slechte service zeg mis nu al Afuture daar was het wel altijd diso. zij vinden dat beetje koelpasta op de zijkant van de IHS genoeg reden om te weigeren en om te zeggen dat het probleem is !
vroeg nog of het een grapje was maar ze meenden het lol ik koop er in ieder geval nooit meer wat. tijd om azerty maar uit te proberen.
 
Ooit had ik een mooie Ronson Varaflame, maar die is in het Amsterdamse kwijtgeraakt.

Op Marktplaats laatst op Ronson gezocht en eergisteren dan ook een goed uitziende en gebruikte Varaflame gekocht.

Vandaag ik ontving ik deze en heb tevens vuursteentjes en een gasvulbus gekocht.

Deze is het geworden:

416lWt7Q7kL.jpg


Met verzendkosten en toebehoren meegerekend heeft mij deze aansteker in totaal € 24,80 gekost.
 
Vandaag mijn lidmaatschap bij een forum opgezegd, en dat kostte me veel moeite! Maar het is goed zo.
 
Ooit had ik een mooie Ronson Varaflame, maar die is in het Amsterdamse kwijtgeraakt.

Op Marktplaats laatst op Ronson gezocht en eergisteren dan ook een goed uitziende en gebruikte Varaflame gekocht.

Vandaag ik ontving ik deze en heb tevens vuursteentjes en een gasvulbus gekocht.

Deze is het geworden:

416lWt7Q7kL.jpg


Met verzendkosten en toebehoren meegerekend heeft mij deze aansteker in totaal € 24,80 gekost.
Je gaat toch niet vertellen dat je rookt?
Zo 20e eeuw en na 20 jaar 50% kans op longkanker.

Zippo is toch wel HET aanstekermerk op wasbenzine, overigens.

Vandaag een goede daad verricht, iemand gezocht die een Micra bezit om te melden dat die een lekke voorband heeft, alleen was het al bekent.:)
 
Bezoekje motorbeurs Utrecht vandaag. Boys and their toys, tja.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan