• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wat is belangrijker: goede processor VS SSD? Op zoek naar laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

computermuisje

Nieuw lid
Lid geworden
20 mei 2012
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,
Voor m'n moeder op zoek naar een laptop. Je kent die moeders wel: bestanden typen voor werk, wat foto's opslaan, mailen en internet.
Nou is mijn moeder wel iemand die haar laptop regelmatig gebruikt en deze ook echt nodig heeft voor haar baan, een chromebook kan ik haar dus niet zomaar aansmeren.

Eigen gemaakte vergelijking (2) op tweakers:
http://tweakers.net/pricewatch/compare/496/432311;430223/categorie/

Mijn vraag; als je multitasken (internet + mail + bestanden en office) op een fatsoenlijke snelheid het allerbelangrijkst vindt, is een SSD of de processor dan belangrijker?
Bij bovenstaande vergelijking bezit de HP Pavilion namelijke een betere processor (Benchmark CPU: https://www.cpubenchmark.net/compare.php?cmp[]=2193&cmp[]=2467
maar bezit de Acer Aspire juist weer een SSD.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


NATUURLIJK WORDEN AANBEVELINGEN EN ADVIEZEN VAN JULLIE OOK GEWAARDEERD...

Zeer belangrijk:
  • Snel kunnen multitasken
  • Accuduur
  • 13 inch beeldscherm
  • max. 520 euro

Beetje belangrijk:
  • Merk; garantie en technische ondersteuning bij defecten. (en welk merk zouden jullie absoluut nit aanbevelen?)
  • gewicht dat nog een beetje draagbaar is voor moeders ;)

Absoluut onbelangrijk
  • Beelschermresolutie
  • Wel of geen touchscreen
  • Geheugenopslag



Ik ben jullie eeuwig dankbaar...!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vergeet die HP Pavilion en vergeet die Acer: beiden zijn bagger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan