• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wat is dat???

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoyToy

Nieuw lid
Lid geworden
30 mrt 2018
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Hallo ! Ik heb probleem met mijn PC . Precies met Windows ( Win 10 ). Mijn PC wordt wel aan maar het systeem gaat op een moment stoppen en het gaat niet verder . Ik weet het niet waarom . Wat is oplossing van deze situatie ? Waarom mijn PC doet zo ?
 

Bijlagen

  • 20180330_141411.jpg
    20180330_141411.jpg
    412,6 KB · Weergaven: 23
Het eerste waar ik aan denk is een mislukte Windows 10 Fall creators update .
 
Ik heb jou topic even op de goede plek gezet, want die hoort niet in de handleiding te staan.
Heb jij soms de computer niet lang genoeg aangehad om de update af te ronden?
 
Dankjewel voor alle antwoorden maar ik heb nu een vraag . Wat nu ? Kan ik deze probleem alleen oplossen ? Of moet ik naar service gaan ?
 
Druk gelijktijdig de "Windowstoets + R-toets" in en als opdracht type je dan winver en klik je op de toets OK.

Post in je volgende bericht wel Windows 10 versie jij gebruikt.
 
Dankjewel voor alle antwoorden maar ik heb nu een vraag . Wat nu ? Kan ik deze probleem alleen oplossen ? Of moet ik naar service gaan ?

Waarschijnlijk is het zelf op te lossen, eerst maar afwachten wat voor versie jij nu hebt.
 
Kan je de pc wel opstarten in de veilige modus?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan