• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wat is dit nog waard?

Status
Niet open voor verdere reacties.

32y0

Junior lid
Lid geworden
3 jul 2010
Berichten
33
Waarderingsscore
0
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe build en ik vroeg mij af wat mijn huidige systeem (2012) nog waard is. Wat denken jullie?

Mobo: Asrock 970 extreme4
CPU: AMD FX-8150
CPU koeler: Scythe Mugen 4
GPU 1: Sapphire HD7970 GHz vapor-x
GPU 2: Sapphire HD7950 vapor-x
RAM: G.skill sniper PC3-14900 2x4 GB
SSD: Samsung 830 2x64 GB
PSU: OCZ ZT 750 watt (met moddiy individueel gesleevde kabels)
Behuizing: Corsair Obsidian 750D
Fans: 5x Alpenfhn Fhn140 wingboost PWM
 
Niemand een idee?
Kleine aanvulling trouwens:

HDD: Western Digital Blue 1TB
OS: Windows 7 professional

Alle dozen en handleidingen zijn overigens aanwezig.
 
Och, kijk gewoon op de pricewatch wat het nu nieuw kost, voor verouderde onderdelen neem je iets gelijkwaardigs. Tel het op een neem daar eerst eens de helft van.

Beetje onevenwichtige samenstelling, budgetspul en dure onderdelen door elkaar. Een tweedehands koper kijkt denk ik, meer naar prestaties dan die onderdelen. Wellicht een idee om die apart te verkopen?
 
Bedankt voor de reactie weballey, ik zal eens naar de pricewatch gaan kijken.
Welke onderdelen zou je apart verkopen?
 
Voeding en kast, mogelijk geheugen en fans, n van de videokaarten. Moet je uiteraard wel weer deels vervangen, dus het moet wel de moeite waard zijn. Kun je niks hergebruiken in een nieuw systeem? Als je de boxed koeler nog hebt, zou je de mugen er ook uit kunnen halen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou ja, ik wil eigenlijk een ITX systeem gaan bouwen, maar op zich kan bijvoorbeeld de voeding natuurlijk hergebruikt worden.
Bedankt voor de hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan