• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wat is er gebeurd met het aanmelden?

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 59498
  • Startdatum
Hoe gaat het inmiddels, zijn de problemen opgelost of nog niet?
 
Ja, tot op heden gaat het goed.
 
Ik had hetzelfde op m’n iPad.met Safari. Na verwijderen van historie een cookies lijkt het te zijn opgelost.
 
Als ik het gelijk op/met een andere browser had getest was deze hele draad er niet geweest.:innocent:
 
Nou, dan was ik het waarschijnlijk geweest, die op een gegeven moment toch aan de bel getrokken had. Naast het steeds opnieuw moeten inloggen, kreeg ook diverse keren een melding op deze site, nadat ik een reactie wou posten 'er is iets verkeerd gegaan, herlaad de pagina'. Dat is nu ook niet meer voor gekomen. Ik ben iemand die niet gelijk aan de bel trekt, ik probeer het zelf eerst op te lossen. Dat lukte niet, en toen kwam jij L.P, met het zelfde probleem, toen besloot ik er ook melding van te maken.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan