• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

wat is het beste beveiliging voor mijn pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

frederiek_1981

Bekend gezicht
Lid geworden
5 aug 2019
Berichten
120
Waarderingsscore
1
hallo iedereen,

eerst en vooral een gelukkig nieuwjaar.

wat is het beste om een pc te beveiligen. ik gebruik nu panda dom gratis versie en als firewall tinywall.
wat zijn jullie bevindingen ? ik krijg van panda dome wel veel reclame om mijn scherm.

groetjes
 
Het advies voor een goede bescherming laat ik aan anderen over. Iedereen heeft daar zijn eigen ideeën over.
ik krijg van panda dome wel veel reclame op mijn scherm.
Daar wil ik wel op ingaan. Die reclame is namelijk heel makkelijk uit te schakelen.

Klik op het pictogram van Panda in het systeemvak.
Wanneer het venster van Panda Dome geopend is, klik je op de knop met de 3 streepjes (die staat in de linker bovenhoek van dat venster).
Klik dan op Instellingen.
In de linker kolom moet Algemeen geselecteerd zijn.
Scrol in het rechter paneel helemaal naar beneden. Onder Panda-nieuws zet je beide schuifjes op Uit, zodat die grijs worden, zoals in onderstaande afbeelding.
5fef1670e2191-Ashampoo_Snap_2021.01.01_13h25m11s_001_Panda_Dome.png

En daarna zul je geen reclame meer op je scherm zien van Panda.
 
Hallo Frederiek,

Jij ook een gelukkig en gezond 2021

De gratis Windows Defender komt tegenwoordig als 1 van de beste uit de test.
Dit wordt door Jockers ook al aangegeven.
Zelf heb ik jaren de betaalde Bitdefender gebruikt, maar ik gebruik nu sinds een jaar Windows Defender en dat bevalt goed.
Maar de beste beveiliging is de persoon achter de computer, daar kan geen anti virus tegen op ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan