• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wat is jou besturingssysteem, legaal of illegaal?

Ik heb

  • enkelt legale OS's op de computer staan

    Stemmen: 31 58,5%
  • enkelt illegale OS's op de computer staan

    Stemmen: 8 15,1%
  • zowel een legale als een illegale OS op de pc staan

    Stemmen: 14 26,4%

  • Totaal aantal stemmers
    53
Dus je hebt vista geinstalleerd op een geformatteerde partitie van windows 7 als ik het goed begrijp?

Hou ik dan ook nog even in gedachte voor windows xp:D

Dat kun je ook in mijn weblog nalezen.

Het gegeven, dat van meet af aan geschreven en gesproken werd over het snel installeren van Windows 7 - per slot van rekening wordt er maar weinig minder dan bij Vista op de schijf geklapt, dat alles heeft gewoon te maken met het feit, dat het NTSF systeem van Windows 7 zeer efficint is.
 
tegen mijn principe's in laat ik maar weer eens posten alhier XD

mijn os, altijd 100% legaal, tenzij je de codecs meerekent en ik in de us of a zou wonen maar aangezien ik een 100% NLer ben is dat geen probleem.

welk OS vraag je je af?

meerdere, ;)

ubuntu gebruik ik het meeste, #!-linux op de wat mindere systemen zoals mijn asus eee704 netbookje en verder speel ik veel met verschillende distro's, debian is ook heel leerzaam en leuk bv.


oja, ik heb nog een illegale XP in VB draaien voor de tom tom en nokia, maar die start hooguit eens per paar maanden op :)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan