• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wat is jou besturingssysteem, legaal of illegaal?

Ik heb

  • enkelt legale OS's op de computer staan

    Stemmen: 31 58,5%
  • enkelt illegale OS's op de computer staan

    Stemmen: 8 15,1%
  • zowel een legale als een illegale OS op de pc staan

    Stemmen: 14 26,4%

  • Totaal aantal stemmers
    53

Samuel

Elite Member
Lid geworden
27 mei 2007
Berichten
7.225
Waarderingsscore
0
Vaak zie je dat mensen een ultimate versie op hun computer hebben staan. Ik vraag mij dan gelijk af of die legaal of illegaal zou zijn.
Daarom deze enqute om even te kijken hoeveel mensen legaal bezig zijn en hoeveel illegaal.:busted:

Je naam komt (als het goed is) niet bij de enqute te staan, dus de privacy is gewaarborgd.
 
Ik heb nog wel ergens een legale XP home versie ja.
 
Maar ja, gebruik je die ook, of gebruik je een illegale windows ....
 
Legaal natuurlijk, MS heeft toch genoeg geld :fit:
 
ghehe enof^^

oowkal zou iedereen illegaal hebben zou het niet al te harde klap zijn. microsoft verdient op zoveel manieren geld heh

ik had ooit windows vista ultimate, al gauw vond ik het niet fijn, en voor problemen kon ik oowk niet naar support gaan, dus ben ik maar weer XP gaan gebruiken,

en ik heb nog een RC versie van windows 7, maar die verloopt binnenkort dacht ik
 
Legaal hier. Heb Windows 7 Ultimate 32/64-bit gewonnen! :)

Grtn,

killman
 
Enkel illegale OS's op de computers staan ;)
 
Nooit problemen gehad met besturingssytemen, dus hoef ik ook niet voor MS-support te betalen dacht ik zo...(Win. 7) ;)

Maar ik heb zowel een legale XP- als ook een Vista-versie, maar beide OEM's... Dus ja, eigenlijk zijn die ook al niet 'legaal' genoeg, met al de hardwareveranderingen die ik in de loop van jaren heb doorgevoerd :)
 
Legaal wint het nog van illegaal 8-5
Ik vind het ook onzin om microsoft te spekken, dat doe ik al zodra ik een nieuwe pc koop
 
Legaal natuurlijk!

Ik heb hier:
  • Windows 3.11 for Workgroups (NL)
  • Windows 95 (NL) 2x (1 van mijn tante had nog bewaard )
  • Windows 98 Second Edition (NL)
  • Windows ME (NL)
  • Windows NT 4.1 (EN) (Hoe kom ik daar aan???)
  • Windows 2000 Proffesional (NL)
  • Windows XP Home Edition (NL) 2x
  • Windows XP Proffesional (NL)
  • Windows XP Media Center 2005 (NL)
  • Windows Vista Home Premium (NL)
  • Windows 7 Proffesional (NL) 2x
Ja dat was het wel...
Allemaal legaal!
Maar hoe ik aan Windows NT 4.1 Engels kom?!
Die vond ik in mijn CD-La....
 
Legaal, maar aan de andere kant ook weer illegaal, aangezien ik gewoon een legale XP heb en ook een legale windows 7 Enterprise trial heb.
De legale XP behoort eigenlijk tot mijn oude compaq presario.
Ik had er geen installatie cd voor xp voor mijn nieuwe computer, dus wat doe je dan?
Je gaat naar thepiratbay.org en download gewoon de windows xp home edition cd:D De key stond gewoon op de kasten voila! Hij staat op de nieuwe pc:D Eigenlijk volgens microsoft illegaal dusXD
 
Windows 7 Ultimate 64bit legaal
 
'k Een legale XP en een Legale Vista hier. De Windows 7 zal na de 90 dagen toch niet meer legaal zijn vrees ik ^^
En nog 1 andere pc is ook met een illegale XP uitgerust.
 
Legale Windows 7 hier.
En een legale Windows Vista.
 
een ilegaale vista en een die er vandaag of morgen af gaat en ook nog een ilegale windows 7 enterprise
 
Wat is enkelt? Meervoud van enkel?
 
allemaal legale windows versies hier!

maar wel met korting en nu, na al die veranderingen, ook al niet meer legaal xD

voor een tientje bestellen via m'n ma d'r werk.. prima toch? :)
zijn upgrades die je dus twee keer moet installeren, eerste keer is illegaal xD
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan