• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wat is jullie favoriete programmeer of script taal?

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166773
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166773

Gast
Ik ben wel benieuwd.

Zelf hou ik heel erg veel van C. Ik heb wel eens met java gewerkt. Eigenlijk heb ik veel te weinig talen geprobeerd om hier iets over te mogen zeggen vind ik zelf. Maar C is wel m'n favoriet.
 
Hééééél vroeger ben ik bezig geweest met Basic, later met Java, maar eenmaal 'groter gegroeid' kwam ik tot de conclusie dat alles wat ik kon bedenken, allang door anderen was bedacht, m.a.w. zonde van mijn tijd.
 
Ik heb veel in hobbymatig met basic gedaan. SAvond programmatjes opnemen van de radio, de bekende piepjes. En later aanpassen. Op de werkplek was er destijds ( jaren 80) Framework van Borland. Deze had “progameertaal” FRED. Daar heb ik heelwat mee gedaan. (Installeren met vijf, 5 1/4 floppydisks)
 
Hééééél vroeger ben ik bezig geweest met Basic, later met Java, maar eenmaal 'groter gegroeid' kwam ik tot de conclusie dat alles wat ik kon bedenken, allang door anderen was bedacht, m.a.w. zonde van mijn tijd.

m.a.w.?
Ja, veel dingen zijn al gemaakt. Maar ik doe het gewoon omdat ik het leuk vind, ook al hebben al veel mensen bijvoorbeeld een besturingssysteem gemaakt. :)

Ik heb veel in hobbymatig met basic gedaan. SAvond programmatjes opnemen van de radio, de bekende piepjes. En later aanpassen. Op de werkplek was er destijds ( jaren 80) Framework van Borland. Deze had “progameertaal” FRED. Daar heb ik heelwat mee gedaan. (Installeren met vijf, 5 1/4 floppydisks)

Borland C? Ik zelf gebruik GCC C, maar ik hoor regelmatig wat over Borland, nooit gebruikt.
Over floppy disks gesproken ik heb nog een 8 inch floppy disk en een 3,5 inch. Sterker nog, een van mijn eerste builds van een project teste ik op een 3,5 inch floppy.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan