• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

wat kan allemaal met de software /android

Status
Niet open voor verdere reacties.

slimste

Nieuw lid
Lid geworden
15 apr 2016
Berichten
5
Waarderingsscore
0
hallo

weet er iemand of dat je met android het volgende kan doen ?

je hebt een games en in dat spel moet je fysiek op een knop drukken , nu vraag ik me af of dat je dat ook kan bereiken door een programma te maken die dat zou kunnen doen ? zodat jij het niet meer altijd zuo moeten doen , bestaat er zo'n functies in android die over een ander programma/spel kan gaan en het fysieke vervangen door software ?( opgepast , ik heb hier niet over het basis besturingsysteem dat je met een smartphone koopt , ik wil gewoon weten of je dit met de software android kan maken ?) deze software zou ik dan zelf willen maken als het kan .

wat denken jullie , laat maar weten .
 
Eerlijk gezegd zou ik het niet weten. Als je op een of andere manier een keyEvent kan genereren door de software die op de achtergrond draait dan kan het wel, anders niet. Ik zou het ook snappen als dat niet kan, tenslotte kan het een veiligheidsrisico zijn voor de OS.

Dit is gewoon een kwestie van onderzoek in hoe je een keyEvent genereert (en of het überhaupt kan) en welke keyEvent je nodig hebt voor de game.

Android Developers heeft een paar artikelen over game controllers en hoe die binnen Android werken. Ik heb het even snel doorgelezen, dus ik weet niet precies wat er allemaal in staat. Ik ga het morgen even lezen denk ik, lijkt me wel interessant leesvoer. Maar ik denk dat het een goede plek is om te beginnen.


Ik zou gewoon even wat onderzoek doen (ook buiten developer.android), kijken of anderen iets dergelijks al een keer gedaan hebben, etc. Ik denk namelijk dat je op NCF inhoudelijk weinig antwoord zal krijgen op deze vraag, helaas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan