• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wat Kan Ik Doen Met Een Rundll

• Onderwerp starter Onderwerp starter fil158
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
F

fil158

Gast
hallo als ik mijn pc win Xp Pro opstart krijg ik een RUNDLL
C:windowsdownloaded program files bridge.dll

Weet iemand wat dit is en wat ik moet doen . ??

Of weet er iemand waar ik dit bestand terug kan gaan halen .

kan je me een e-mail doen op ******@pandora.be (*)

alvast bedankt .

--------------------------
EDIT PS: het is wel niet al te best, je mailadres op een forum te plaatsen eigenlijk, zie dit postje (klik) ! Ik haal het nu even voor je weg, mocht je toch vinden dat het er mag staan, laat het dan even weten, dan plaatsen we het terug :)

Hallo fil1 58 :)

Welkom op het forum! :D

"C:windowsdownloaded program files bridge.dll" en is het dan over dat het missing is ed?
Die melding krijg je in dat geval wschl omdat het (spywarebestandje) bridge.dll weg is (wat alvast goed is :) ) bv. terecht verwijderd door een anti-spywareprogje zoals Adaware, Spybot, ..., of mss door je anti-virusscanner, maar de verwijzing ernaar in msconfig om het bestandje te laden bij het opstarten, moet je nog even weghalen :)

Dat doe je zo:
ga naar Start --> Uitvoeren (Run) --> typ dan in het kadertje "msconfig" in --> neem tabbladdje "Opstarten" --> neem daar het vinkje voor de startup van "Bridge.dll" weg.

MAAR doe ook eens het volgende, er kan nog meer spyware aanwezig zijn op je PC
--> een HijackThis logje maken! :)

Dat doe je zo (klik)
Als je die stappen doorlopen hebt kan je je logje hier (klik) op het forum plaatsen :)

Succes :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan