• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

"Wat men hoort" opnemen in Adobe Audition

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berend Jansen

Gewaardeerd
Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
1.333
Waarderingsscore
45
Vroeger maakte ik gebruik van GoldWave en daarin was het heel eenvoudig om op te nemen wat op dat moment speelde.
Bij Adobe Audition kan ik deze optie niet vinden. Het lijkt me sterk dat dat niet mogelijk is.
Alvorens ik Google doorspit, vraag ik de geachte forumleden om raad!
 
Ik gebruik het zelf niet, maar heb het even opgezocht voor jou.

Opnemen
Start Adobe Audition. De eerste keer zal een voorbeeld worden geladen. Klik op File > News Session om met een schone lei te beginnen. Mocht u deze optie niet kunnen vinden dan moet u eerst op uw toetsenbord op '9' drukken. Links ziet u een tablad met 'Files' erop, klik hierop. Als u nu op het icoontje er onder klikt kunt u bestanden openen. Open nu het nummer waarmee u wilt opnemen. Als het bestand geladen is sleept u het naar 'Track 1'. U zult nu in twee kleuren groen uw bestand zien.
Selecteer 'Track 2' door hierop te klikken. Klik nu op 'R' zodat het lijkt alsof deze is ingedrukt. Als u nu op de rode, ronde knop links onder drukt zal het opnemen beginnen, en hoort u, via uw hoofdtelefoon, het nummer wat u geladen heeft.

Zie voor meer informatie
Neem professioneel op met Adobe Audition
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan