• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Wat te doen met een Iphone 4?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robby Scot

Nieuw lid
Lid geworden
9 nov 2019
Berichten
25
Waarderingsscore
1
Hallo,
Ik heb nog een oude I-phone 4 uit de kast gehaald. De batterij loopt leeg als zot, maar iedereen zegt dat je dar nog van alles kan mee doen.
Nu heb ik zelf al hier en daar gekeken, maar ik vind van alles, maar niets dat gaat lukken op dit toestel wegens te oud (zoals beveiligingscamera, wekker, babyfoon.....).
Ja, als je op het net kijkt kan er van alles, maar in de werkelijkheid is dat geheel anders hoor.
Heeft hier iemand een idee wat ik werkelijk nog kan met dit toestel? Kan misschien nog interessant zijn voor anderen ook?

Groetjes
 
Er zal niet veel overblijven om die telefoon voor te gebruiken.
Hier vind je 7 opties wat je er nog mee kunt doen, waar onder een babyfoon.
 
Hm Aarie 25, dan heb je zoveel gevonden dan ik.
Bij mij was er nog een inbraakbeveiliging bij (dat niet lukte wegens te oud).
En ook een dashcam voor de wagen, maar dat moet ik nog uitproberen, want het is heel miniem.

Groetjes
 
Ik denk dat er weinig over blijft, maar je kunt enkele dingen testen en anders misschien de telefoon doneren aan iemand.
 
Ja, wat rondgekeken, maar valt niet veel meer mee aan te vangen. Heb een dashcam gevonden die er nog op draait, maar is enkel opnemen zonder stoppen, zonder weg te vegen na een bepaalde duur. Nee, niets meer mee aan te vangen. Jammer.
Groetjes
 
Zeker jammer, maar het is niet anders.
Misschien kun je er iemand anders nog blij mee maken.
 
Ik geef niet graag iets weg dat ik zelf ook niet zou willen ontvangen. Wel zag ik (gisteren) op TV iets over recycling, met name van de miljoenen oude smartphones, en met name voor de wat zeldzamere metalen. Die iPhoner zijn wat moeilijk open te maken, maar deskundigen kunnen dat wel.Advies: naar de milieu-straat of kijk op tinyurl.com/ye7k4uuk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan