• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Wat zijn de spelleku's bestanden ?

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Heb een ex hdd die de naam van een oud verrot video spelleke d'r aan heeft kleven (leuk klim klauter spel, maar nu even wat minder blij mee) , en krijg de naam ervan maar niet vervangen. Zoeken op naam ervan of uitgever geeft die niks weer. Dus of iemand idee heeft hoe bestanden van een gameke eruit te uh..... hengelen zijn.
 
Ik zou best wel mee willen denken, maar ik begrijp je vraag niet helemaal geloof ik.
Je hebt een oude hdd en daar staat van alles en nog wat op en nu wil je alleen de gamebestanden (en mappen) eraf gooien, dan lees / begrijp ik het goed?

Misschien zou je kunnen beginnen met het 'in kaart' brengen van de mappenstructuur van die hdd en dat tekstbestand hier plaatsen, dan kunnen we meekijken. Verder schrijf je 'video spelleke', maar bedoel je mogelijk een computergame?
 
Erop terugkomend. Een deel van je probleem ic. de naam van die schijf veranderen, zou niet zo heel ingewikkeld moeten zijn. In de verkenner een rechtse klik op de schijf en dan kiezen voor het veranderen van de naam.

Voor het verwijderen van spelbestanden / mappen hebben we toch ietwat meer informatie nodig.
Aan de andere kant : het is een externe schijf dus Windows zal er niet echt op staan. Staan er wel fotobestanden, muziekbestanden, documenten, spreadsheets, etc. etc. op. dan stel je die toch simpelweg veilig op een andere locatie, dus niet op die ex hdd, waarna je van de huidige ex hdd al die bestanden verwijdert? Wat je overhoudt aan mappen, vertel ons dat hier maar...….
 
Tja, dat 'm juist, pas de naam aan, druk enter, en hij zet 'm gelijk weer terug op de vorige naam.
Maar ben ook wat lui geweest, zie nu aardig wat bestanden waar zeker van ben dat ze er wel af kunnen, zal dat eerst eens proberen, misschien weer eens wat haastig vraag gesteld, sorry dan, bedankt voor hulp zover. Misschien krijgt het nog staartje.

Ps Misschien weinig nut (alle zekerheid voor ik vergeet) Heb eens opgedeeld in partities en beetje ervan van één naar ander gekopieerd, kon toen gewoon de naam van die tweede wel aanpassen, na alles ernaar over te hebben geheveld had die ook hetzelfde probleem.

Windows 8.1
 
C o m p u t e r g a m e ............ dan voor u.
 
We gaan het lezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan