• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

webcam geeft geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

San1

Gevestigd lid
Lid geworden
18 dec 2013
Berichten
253
Waarderingsscore
0
Ik heb deze vraag ook elders gesteld, maar ik kom er niet uit.
Ik heb een lifecam hd 3000 geinstaleerd. Ik heb windows 8.1 Deze zou daarvoor geschikt moeten zijn.
Nadat ik de software heb geinstaleerd en ik de cam selecteer krijg ik de volgende melding:

06-05.PNG

Wie kan helpen?
 
Tot nu toe is dit niet gelukt.
 
Ik heb mogelijk een andere oplossing.

The solution, which I learned from other threads on this topic, is to download and install the Windows 7 LifeCam HD-3000 software.
https://www.microsoft.com/hardware/en-us/d/lifecam-hd-3000
You need to agree to installing Microsoft .NET (that is not the full name--my tech knowledge is limited!), which you will be prompted to do when you click on the .exe file after you download it. You will also need to reboot your PC after installation. Having done all that, you will find the LifeCam HD-3000 in your Programs menu (I use Stardock's Start8 program to give me a Windows 7 Start menu and desktop, so I don't know how it appears on the crazy Win 8 tiles and such.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nog steeds de melding there is no camera connected to this computer.
 
Als je Googled op die camera kom je veel het zelfde probleem tegen.
Bij iemand werkte het alleen na een herinstallatie van 8.1.
Maar de camera is van Microsoft zelf toch?
Dan zou je verwachten dat het werkt.
Kun je hem alleen via usb aansluiten?
 
Ja, je kan hem alleen aansluiten via usb.

--- Update ---

Het is inderdaad van microsoft zelf. Een herinstallatie van 8.1 lijkt me toch wat ver gaan.
Hiervoor had ik een lifecam hd 5000. Deze heeft het prima gedaan, tot dat deze in een keer een zwart beeld gaf. Dit niet kunnen oplossen. Nu dus lifecam hd 3000, maar nu dus met eerder genoemde melding.
Ik hoop dat iemand mij de gouden tip kan geven.
 
Klopt een herinstallatie gaat te ver.
Hoor je wel een geluid als je hem erin plugt?
Ik neem aan dat andere usb apparaten wel goed werken?
 
Andere usb apparaten werken wel gewoon.
Ja, ik hoor wel iets en hij staat ook gewoon bij apparaatbeheer.
Volgens apparaatbeheer werkt hij correct.
 
Kijk eens of dit helpt.

Wanneer ik de LifeCam-software start, krijg ik een foutbericht dat mijn LifeCam niet is gedetecteerd.
Probeer een van de onderstaande oplossingen:
Koppel de LifeCam los en sluit deze weer aan.
Koppel andere niet-gebruikte USB-apparaten los.
Gebruik een andere USB-poort op de computer. Gebruik zo mogelijk een USB 2.0-poort.
Als je een USB-hub gebruikt, haal de LifeCam dan uit de hub en sluit deze direct aan op je computer.
Start de computer opnieuw op.
Verwijder de LifeCam-software en installeer de LifeCam-software vervolgens opnieuw.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan