• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Webcam werkt niet in TOR browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

bronica

Nieuw lid
Lid geworden
26 dec 2020
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Mijn vaste webcam werkt wel in de browser van google maar niet in TOR. Weet iemand een oplossing?
 
Moet het persee in Tor werken?
Wel merk en type webcam gebruik jij?
 
Ja hoor ik wil het liefste in TOR werken mijn pc is HP met windows 7 .
 
Ik ben vandaag pas nieuw hier en op leeftijd dus voor mij beetje moeilijk
 
Je weet dat Windows 7 niet meer wordt ondersteund? Dit betekent dat er een groot beveiliging risico is met het gebruik ervan.
Je kunt nog steeds gratis upgraden.

Ik zal morgen eens kijken hoe het 1 en ander met tot werkt.
 
Bedoelt u dat het gebruik van Tor een groot beveiliging risico is? Moet ik dan windows 10 bv erop laten zetten?
 
Tor is geen beveiligingsrisico.
Je verouderde besturingssysteem (Windows 7) is een risico, omdat Windows 7 niet meer ondersteund wordt door Microsoft en daarom geen beveiligingsupdates meer krijgt.
Het is nog steeds mogelijk om de gratis upgrade naar Windows 10 uit te voeren. Daarbij blijven je programma’s en bestanden behouden.
Dat upgraden naar Windows 10 kun je zelf doen. Uitleg daarover vind je o.a. hier: Windows 10 ook in 2020 nog gratis met Windows 7/8.1 licentie | GratisSoftware.nl

Verder vraag ik me af waarom jij zo graag de browser TOR gebruikt.
Tor (afgeleid van de oorspronkelijke projectnaam The Onion Router) is een open netwerk voor anonieme communicatie gebaseerd op een techniek genaamd onion routing.

Wie TOR gebruikt wil anoniem blijven en zal dus zeker geen webcam gebruiken.
Ik gebruik TOR zelf niet, maar neem aan dat je wel aanpassingen kunt doen, waarna je wél je webcam in TOR kunt gebruiken. Zodra je echter de browser TOR gaat aanpassen, wijkt jouw browser af van de browser van alle andere TOR gebruikers, waardoor jij opeens minder anoniem, want herkenbaar bent. Jij bent dan die ene TOR gebruiker die een aangepaste versie gebruikt.
 
Voor de duidelijkheid heb ik de titel van dit topic aangepast en het topic op de juiste plek gezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan