• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yoshi

Bekend gezicht
Lid geworden
22 nov 2017
Berichten
168
Waarderingsscore
14
hoi,


wegens corona kan ik niet MS-100: Microsoft 365 Identity and Services examen doen. alle Microsoft test centre zijn gesloten. het is alleen nog mogelijk om het thuis te maken waar ik een webcam voor nodig heb alleen had ik zelf het idee om maar direct naar een webcam te kijken die ook windows hello support. aangezien ik daar best wel goede ervaring mee heb gehad. maar behalve die duure van logtiech 4k bio die ruim 200 euro kost lijken niet veel webcams het te supporten ? ben zelf op zoek naar een goedkopere hello functie. het is belangrijker dan webcam beeld omdat na het examen zal ik de webcam functie nooit meer gebruiken.

hoop dat 1 van jullie knappe koppen goede suggesties hebben :p
 
als je hem nu nodig hebt gaat het je een pak geld kosten die dingen kosten nu 3* zoveel als een paar maanden terug als ze leverbaar zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan