• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Webfeed uitgeschakeld

Leono

Enthousiast
Lid geworden
20 jan 2013
Berichten
2.492
Waarderingsscore
154
Sinds 3 of 4 dagen zie ik bij ‘Forums>Wat is er nieuw’ (recente activiteit) de onderstaande mededeling die ik inmiddels niet meer serieus kan nemen. Wat s het probleem?

Het meest ergerlijke vind ik het debiele woord "Oeps".

Oeps! We zijn enkele problemen tegengekomen.

De webfeed is momenteel uitgeschakeld. Dit kan een tijdelijke prestatie-sparende maatregel zijn indien de site op dit moment erg druk is.“
 
Ik denk dat jouw browser voor die problemen zorgt.
Webfeeds van dit forum zijn niet uitgeschakeld.
 
Hallo Abraham,

Bij mijn weten is er in mijn browser (Firefox) niets veranderd.

Ik wilde eigenlijk alleen een nieuwe rss-feed plaatsen in Feedbro (extensie), omdat My Yahoo voor de zoveelste keer onderhevig is aan een storing.

Als ik naar het rss-symbool van Firefox (‘Abonneren’) kijk, dan is dit grijs. Dit wijst normaliter op afwezige rss-feeds.

Heb je nog een tip misschien?
 
Nee, ik heb verder niet met het zelf plaatsen van feeds.

Als ik naar het rss-symbool van Firefox (‘Abonneren’) kijk, dan is dit grijs. Dit wijst normaliter op afwezige rss-feeds.

Link?
 
Het probleem is opgelost. Dank voor de gegeven aandacht.

Als je naar de thuispagina van het forum gaat, duikt de rss abonneermogelijkheid wel degelijk op.

Wat een opluchting weer. :)
 
Laatst bewerkt:
Gezocht: Feed abboneren - niet actief in mijn Firefox!
 
Feed abonneren vind je onder "Drie streepjes rechtsboven">Aanpassen.

En dan in het grote veld. Klaar om te verslepen.
 
Dat had ik al uitgevonden - ik heb er geen behoeft aan.
Feeds staan op mijn forum en wel zodanig dat deze niet in nieuwe berichten mogen posten.

En verder ben ik zins ook in de LinuxClub feeds te plaatsen.
 
Als ik alle feeds zou toestaan in Nieuwe berichten te komen staan, zouden de feeds alle andere berichten overwoekeren - dat wil ik niet en heb ik het zo geregeld dat wil feeds kunnen lezen dan open je dat feedsforum of rechtstreeks de feed.
 
Hallo Abraham,

Wat ik zou willen zeggen is "Don't worry, be happy", maar nu begrijp ik er helemaal niets meer van

Feeds komen toch nooit tussen de nieuwe berichten? Feeds geven juist (alleen maar) een aanduiding welke nieuwe berichten er zijn.

Ook het woord „feedsforum“ zegt mij niets. Maar, nogmaals: "Don't worry, be happy".
 
Als ik klik op jouw link zegt de heer Firefox dit:
5b0d95d6422ee-Verbinding.PNG
 
Klopt - dat heb ik de eigenaar al laten weten, dat het beveiligingscertificaat verlopen is;
een uitzondering er voor maken is éénmalig dus geen veiligheidsprobleem.
 
Oké. De nieuwsfeeds in de nieuwe berichten van FC Twente komen dus van hunzelve.

Klinkt als kortsluiting.
 
Is geen kortsluiting hoor - zoals ik al eerder schreef is dat een standaard instelling in Admin/Forums.

Maar er staan dus tussen die feeds een aantal berichten van leden.
Dus wil je weten wat een lid heeft gepost moet je naar zijn/haar profiel gaan, anders blijf je zoeken.......
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan