• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Webhosting

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarnickV

Senior
Lid geworden
2 feb 2008
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

Zoals sommigen van jullie allicht weten ben ik vrij actief op het Hardware gedeelte van dit forum, maar zit ik op dit moment echter met relatief eenvoudig probleem dat totaal niks met hardware te maken heeft :(

Het zit zo:

Een kennis van ons zou graag een site online willen zetten.
Dus hebben we een domein geregistreerd en de site is ook af. (Ik geloof dat deze is gemaakt met dreamweaver)

Maar nu komt het volgende station. Het krijgen van de site op het web. Ik heb geen idee wat hiermee gepaard gaat en heb daarom jullie hulp nodig! Ik neem aan dat het ook wat extra gaat kosten, maar dat is dan geen moeite.

Alvast bedankt,

MarnickV

je kan bij diverse hosting aanbieders de website plaatsen.
Dit gaat meestal met een ftp programma filezila is een gratis ftp programma maar in dreamweaver zit ook een ftp programma.

Dus webhosting afsluiten.
Domeinnaam er aankoppelen moet wel via de partij waar je de site host gebeuren.
ftp accoutn gegevens krijg je dan en dan kan je de site uploaden.
url intype en de site behoort zichtbaar te zijn via de domeinnaam.

De kosten per webhosting verschilt dit kan een service liggen aantal mb webruimte hoeveel heid dataverkeer wel of niet windows/linux based enzzzz.

En enkele goede webhosters zijn? Want ik zie door de bomen het bos niet meer :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan