• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Webinks zijn onduidelijk.

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 59498
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 59498

Gast
Indien je een weblink plaatst is de kleur ervan vrijwel gelijk aan het getypte bericht, erg onduidelijk dat het een weblink betreft.
 

Default en het is alleen bij zit soort links, deze b.v. naar Windows 10 download.
 
Default is nu eenmaal de standaardstijl van XenForo en daarom breng ik daar ook nooit veranderingen in aan.
Maar ik vind het wel vreemd dat jij ontevreden bent, over hoe links in deze stijl getoond worden, want voor mij is het gewoon duidelijk dat het een link is.
 
Oké, ze merken het vanzelf wel als ze er op gaan staan met de muis.
Ik vind het dan ook geen probleem.
 
Even selecteren, en in de opmaak kiezen voor onderstrepen, dat maakt zo'n vrijstaande link herkenbaar.
 
Eigenlijk ben ik het wel met je eens @Lange Pier heel erg duidelijk is het niet. (Gekeken vanuit de ogen van een onervaren TS). @Abraham54 Kunnen we daar gemakkelijk iets aan doen?
 
Nogmaals jullie gebruiken de default stijl, het gros van de gebruikers gebruiken de standaardforumstijl.
Dus ik zie geen enkel probleem.
 
Er is ook geen probleem! We vragen alleen of het duidelijker kan.
 
Het is de standaardstijl van XenForo en daarommel ik niet mee, niet hier en ook niet op mijn forum.
Schijnbaar zijn jullie ogen achteruitgegaan - want ik zie het probleem met die links niet.
 
Ik ga nu eerst een hapje eten en daarna hoop ik jullie beiden ter wille te zijn.
 
Vreemd is wel dat het op mijn tablet wel blauw is zoals het eerder ook was maar op de pc vreemd genoeg meer naar grijs/zwart gaat, tis idd geen probleem maar een opmerking.
 
Ga dan de Default Styl NCF gebruiken - links worden dan hopelijk vanaf nu vetgedrukt weergegeven.

@Lange Pier - het ligt dus duidelijk aan de schermen.
Mijn Lenovo laptop heeft weliswaar geen IPS scherm, maar wel een LED scherm en zijn links inderdaad blauw van kleur.
 
Wordt al gebruikt zoals al eerder was aangegeven.

En het was "vrougah" blauwer dan nu.
En een led scherm zegt verder weinig, dat is de backlight.
Tis een tc scherm en wat het tablet heeft weet ik niet.
 
Ik zal zien dat ik morgen enig meer sprekend blauw voor de links kan vinden.

Vet heb ik weer gedeactiveerd.
 
Ik heb even gepuzzeld.
Ik hoor wel wat jullie ervan vinden.
 
Bij mij niet onderstreept. En (voor mij) moeilijk te onderscheiden.

NCF CyBlauw

Onderscheid_link.jpg
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan