• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

WebOS op LG televisies Iets mee mogelijk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

schults2005

Vaak hier
Lid geworden
11 nov 2005
Berichten
558
Waarderingsscore
7
Sinds paar weken hebben we een LG tv met WebOS.
Nu zit daar bijv. standaard onder de rode knop, afstandsbediening (Magic Remote) een keuze voor iets van Ziggo.
Maar we hebben hier in Zeeland geen Ziggo maar wel Delta.
De ondersteuningsmedewerker van LG waar ik contact mee had, weet lijkt het wel niks er vanaf.
Zelfs in mijn ogen simpele problemen weet die niet op te lossen. (Betreft probleem met 888-teletekst)

Nou ben ik nieuwsgierig of je die keuze voor Ziggo via de internet v browser op de tv oid kan wijzigen.

Groet Chris
 
Kan het niet zijn dat het gewoon de Ziggo app is die er standaard op staat?
Zoals de Netflix-Youtube-RTL of Videoland app.

WebOS is het smart platform van LG smart tv’s. Hiermee heb je toegang tot apps, websites, spraakbediening en streamingmogelijkheden. Let op dat het aanbod van apps dat ik in dit artikel noem na verloop van tijd kan veranderen. Unieke eigenschappen van WebOS zijn onder andere de kleurrijke menubalk. Ook hebben sommige tv's met WebOS een Magic Remote, waarmee je opties selecteert door ernaar te wijzen. In deze review lichten we deze en nog veel meer eigenschappen van WebOS uit.
 
Klopt, die apps staan op de afstandsbedining (Magic Remote) met aparte knoppen.
Maar
Als ik tv aanzet verschijnt er op beeld een melding, dat onder de rode knop van de remote een keuze zit voor iets van Ziggo.
En dat werkt hier dus niet,

Vlg,. mijn idee, zou je met hulp van een service/installatie remote trouwens meer moeten kunnen LATEN aanpassen. Bijv. wij gebruiken alleen netflix. Dus de rest overbodig.

Oh en op de tv heb ik dus die apps van videoland c.a. verwijderd, dat gaat wel.
Ja youtube op verzoek van mijn vrouw wel laten staan :) voor tutorials
 
Wat het dan precies van Ziggo is weet ik natuurlijk niet, maar mijn gevoel zegt de Ziggo go app.
Maar daarvoor heb je een abonnement nodig omdat te kijken.

Heb jij geen handleiding van de remote?
Dan kun je misschien ontdekken wat en hoe je iets kunt aanpassen.

Dat heb je goed, dan is zeker makkelijk, over bijna alles is wel een video te vinden :)
 
Wat het dan precies van Ziggo is weet ik natuurlijk niet, maar mijn gevoel zegt de Ziggo go app.
Maar daarvoor heb je een abonnement nodig omdat te kijken.

Heb jij geen handleiding van de remote?
Dan kun je misschien ontdekken wat en hoe je iets kunt aanpassen.

:)
We hebben hier geen Ziggo , dus gauw klaar.
Ben op zoek geweest naar handleiding. De grootste is 8 pagina's :) Met info over registreren op tv (verbinden dus) en wat de knoppen doen. Met opemrking dat somiige knoppen verschillend kunnen werken per land (Was US-manual). Eens kijken of ik een NL kan vinden. Modelnr is MR22GN, dat 22 staat denk ik haast voor 2022, want zo te zien laatste versie van hun magic remote(s).
- Alleen engels talige handleiding ook op NL site van LG.
 
Laatst bewerkt:
Zo Na 2x klagen bij management van LG een reactie. Te triest voor woorden. Als er iets niet statisch is, is dat toch wel ondertiteling.
-
Goedemiddag heer Schults,
CEO VOC VCU221128038285_01
Zaak CNU221128474369
Bedankt voor het maken van de melding. Uw onderstaande klacht is nu ook door LG technische ondersteuning beoordeeld. Ook LG technische ondersteuning komt tot dezelfde conclusive.

Teletext ondertiteling valt inderdaad onder statisch beeld en forceert het scherm te dimmen om image retention (inbranding) te voorkomen. Helaas is hier niets tegen te doen. Uw LG OLED televisie is niet defect. Dit is de normale werking van de televisie.

Bent u het niet eens met deze uitspraak en ontevreden over het product dan is het advies om dit met uw winkel te bespreken.

Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet / Kind regards,
Management LG Electronics Benelux Sales
 
Dan lijkt mij er weinig aan te doen.
Want je wilt ook geen inbranding hebben.
 
Dan lijkt mij er weinig aan te doen.
Want je wilt ook geen inbranding hebben.
Klopt, Naderhand extra engelse uitleg. Het gaat om de zwarte balk, die teletekst maakt om ondertiteling weer te geven. Wel intussen de automatische (zo noem ik het maar) was alleen bij de NPO kanalen maar nu ook op een of andere manier bij SBS-spul. Is voor mijn vrouw prettig, want die is doof en heeft wel een tv connect voor gehoorapparaten, maar toch. Ben er zelf intussen ook aan gewend geraakt.
 
Soms moet je ven wennen aan nieuwe dingen.
Het wordt van zelf een gewoonte :)
Maar ik snap het wel dat het vervelend is, omdat jou vrouw doof is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan