• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

webpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij het inspecteren van de pagina krijg ik dus deze elementen.
 
Bij het inspecteren van de pagina krijg ik deze meldingen.
 

Bijlagen

  • Schermafdruk 2020-06-01 18.13.28.png
    Schermafdruk 2020-06-01 18.13.28.png
    1,4 MB · Weergaven: 7
Misschien eens 'n upgrade proberen naar Catalina of een andere nieuwere versie? Is gratis als ik me niet vergis.
Het probleem ligt in elk geval niet bij betreffende site.
 
Had al geprobeerd deze te downloaden maar kon niet installeren. Versie 10-11-6 ondersteunt Catalina niet.
 
Had al geprobeerd deze te downloaden maar kon niet installeren. Versie 10-11-6 ondersteunt Catalina niet.
10.11 is El Capitan

De eerst volgende versie is 10.12 Sierra.
Opvolgende versies: 10.13 is High Sierra, 10.14 is Mojave en 10.15 is Catalina.
Je hebt nu een rijtje dat jij kan afwerken.
 
Versie 10-11-6 ondersteunt Catalina niet.
Volgens wat ik las wel, alleen op iets andere wijze:
Als je High Sierra (10.13), Sierra (10.12) of El Capitan (10.11) gebruikt, ga je voor de upgrade naar macOS Catalina naar de App Store.
aldus dit bericht:
 
Probeer eens met een andere PC/tablet/telefoon, op dezelfde internetverbinding, naar bax-shop.nl te gaan en kijk of dat wel goed gaat.
Dan weten we iig zeker dat het in het apparaat zit en niet in het netwerk.
 
Aan de internet verbinding ligt het niet.
Ik weet nu voor zeker 100% dat het de safaribrowser is.
Wat er is gebeurd weet ik niet maar nu opent de pagina wel in chrome en firefox op de mac?
Zal toch een andere safari versie downloaden. iedereen bedankt voor het meedenken.
 
Gooi AVG er eens uit en wacht af.

geprobeerd deze er af te gooien, wilde opnieuw installeren maar de pc gaf aan dat avg er nog op staat? overal gezocht in mappen en de software verwijdert maar kan toch steeds niet de download versie erop krijgen?
 
Voor windows is er een avg-remover maar ik zie hem zo snel niet voor Mac.

Kun je hier (klik) iets mee? Is wel in 't Engels, maar met afbeeldingen.
 
bedankt voor de tip maar deze werkt alleen als ik het bestand kan vinden en dat is nu juist het probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan