• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Website Gegevens onthouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobRadza

Nieuw lid
Lid geworden
6 mrt 2019
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Weet niet hoe het heet maar je kan gegevens invoeren in een rubriek dat wordt onthouden door de computer.
Als je een volgende keer weer invoert laat de computer eerdere invoer zien zodat je er alleen op hoeft te tikken.

Dit werkt helaas niet meer bij mij en vermoedt dat het met privacyinstellingen te maken heeft .heb alleen geen idee waar
 
Over welke gegevens heb jij het - bijv. inloggegevens op websites?
 
Ik gebruik b.v.Geneanet een stamboomprogramma op internet.Daar kan je zoeken op naam.Stel ik heb daar eens Abraham ingevoerd en de volgende keer dat ik A intyp dan kwam de computer al met "Abraham"
 
Kijk eens naar de wachtwoordmanager LastPass


Waarom jij de inlog kwijt bent is omdaat je cookies hebt opgeschoond.
Gebruik je een wachtwoordmanager, heb je daar geen last meer van.
 
Gebruik je idd een cleaner in de stijl van Ccleaner of WiseDiskCleaner? Zo ja, kan je daar cookies ontvinken (weet zelfs niet of dat een echt woord is "ontvinken") en blijft ie de gegevens onthouden. Ook in je browser is er de mogelijkheid om bij afsluiten de cookies te verwijderen, dit dien je na te kijken in de eigenschappen van de browser en ook uitschakelen waar mogelijk.
 
RobRadza : welke internetbrowser gebruik jij?
 
Kijk eens goed bij instellingen!
Bij Google zie ik dat bij mij ook en daar moet je het bij de instellingen regelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan