• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Website-opbouw verbeteren + responsief maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

veldfiets

Gevestigd lid
Lid geworden
27 nov 2012
Berichten
368
Waarderingsscore
0
Mijn Rome website heb ik maar weer eens uit de kast gehaald: verbeteringen, zelf doen.... tot hier ben ik gekomen.
Weet iemand mij te helpen met de rest: een basale oplossing over: zie titel.
Het gaat om: www. veldfiets.nl/rome. Sommige dingen heb ik kunnen verbeteren, maar .. de rechter menustructuur duikt onder de tekst, de teksten in de menublokjes verkleinen zich niet compleet (gaan niet tot aan het einde onder elkaar staan) Heel veel elementen, zoals de px kunnen misschien ook anders.... wie zou mij willen/kunnen helpen hiermee ...?
 
Wil je er een professioneel ogende website van maken en die maken in html / css dan raad ik je Bootstrap aan. http://getbootstrap.com/

Tip van mijn kant alvast de homepage bevat veel te veel tekst.
 
Het is niet de bedoeling op topics ouder dan 2 weken te reageren. (twee weken na de laatste reactie.) Daarom gaat er een slotje op dit topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan