• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Weer-widget in het Chinees

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veng

Elite lid
Lid geworden
27 nov 2012
Berichten
6.543
Waarderingsscore
137
Fijn. Nu mag ik van Microsoft ook nog Chinees gaan leren (terwijl ik nog nooit in Wuhan ben geweest):
61600f3eb299e-Locatie_Wuhan.jpg


Deze oplossing werkt bij mij in elk geval niet: Of ik doe zelf iets fout.
 
Ik weet niet of Wuhan een veilige bestemming is. Wel toevallig dat het juist om Wuhan gaat. Toeval ? of zou die programmeur aan wensdenken hebben gedaan. Ik dacht eerst aan malware maar het blijkt Microsoft zelf te zijn.
 
Ik zet dat soort dingen gelijk uit.
Als jij het niet gebruikt kun je dat misschien ook doen.
 
Ik weet nog niet of ik dat wil (zal wel snel hersteld worden door Microsoft) maar waar zet ik dat uit. Ik ben nog steeds niet goed thuis in Win10.
 
Nieuws en interesses van Microsoft uitschakelen:
Klik met de rechter muisknop op die weerknop op de taakbalk > Nieuws en interesses > Uitschakelen.
Met een afbeelding erbij:
61602bf9e2413-Ashampoo_Snap_2021.10.08_13h27m55s_001_.png


Wil je hem later toch weer inschakelen, dan is dat ook makkelijk te doen:
Klik met de rechter muisknop op een lege plek in de taakbalk > Nieuws en interesses > Pictogram en tekst weergeven:
61602c424ae71-Ashampoo_Snap_2021.10.08_13h29m18s_002_.png
 
Dank je. Dat had ik toch eigenlijk zelf ook moeten kunnen vinden:blush:
Los daarvan, de widget is blijkbaar aangepast want is plotseling weer in de juiste taal.
 
Laatst bewerkt:
Vreemd, maar het werkt weer in het Nederlands :)
 
Te gek, twee dagen goed geweest en nu weer Chinees. Kijken wat de update morgen doet.
 
Jij bent niet de enige die dit probleem recent nog heeft gehad.
Hier nog iemand en een mogelijke oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan