Ok ik zit met een probleem waar ik vanaf wil.
En gezien ik de balle verstand hebt van deze technologie ga ik het hier proberen.
Voor mijn werkgever hou ik mijn werkuren bij.
Maar mijn werkuren zijn elke dag anders.
Mijn tijden wanneer ik start en eindig zijn vaak verschillend.
Maar wat ik nu doe is mij teveel werk en wil ik een app of excell bestand (wat ik op mijn telefoon zet) hebben die deels van mijn werk overneemt.
wat ik nu doe zie je in het voorbeeld hieronder.
Zoals je ziet hou ik de datum, de tijden, de taken en het totaal gewerkte uur bij.
Wat ik wil is dat de app of excel stukje rekenwerk van mij overneemt.
Dus als ik bijv de datum, werktijden en taken opschrijf, dat dan de app of excell automatisch berekend hoeveel uur ik elke dag hebt gewerkt exclusief de pauzes
Dus nogmaals: ik vul de begin en eind van mijn werkdag in, en de app of excell berekend zelf automatisch hoeveel uur ik gewerkt hebt, en trekt ook automatisch de pauzes eraf. (30 min koffie pauze, 60 min lunch pauze, etc)
Maar ik wil ook dat het berekend hoeveel uur ik per week, maand, jaar hebt gewerkt.
Is hier een app of excell voor dat mijn wensen kan vervullen?
of wil iemand een excell voor mij maken dat ik op mijn telefoon kan zetten?
En gezien ik de balle verstand hebt van deze technologie ga ik het hier proberen.
Voor mijn werkgever hou ik mijn werkuren bij.
Maar mijn werkuren zijn elke dag anders.
Mijn tijden wanneer ik start en eindig zijn vaak verschillend.
Maar wat ik nu doe is mij teveel werk en wil ik een app of excell bestand (wat ik op mijn telefoon zet) hebben die deels van mijn werk overneemt.
wat ik nu doe zie je in het voorbeeld hieronder.
Zoals je ziet hou ik de datum, de tijden, de taken en het totaal gewerkte uur bij.
Wat ik wil is dat de app of excel stukje rekenwerk van mij overneemt.
Dus als ik bijv de datum, werktijden en taken opschrijf, dat dan de app of excell automatisch berekend hoeveel uur ik elke dag hebt gewerkt exclusief de pauzes
Dus nogmaals: ik vul de begin en eind van mijn werkdag in, en de app of excell berekend zelf automatisch hoeveel uur ik gewerkt hebt, en trekt ook automatisch de pauzes eraf. (30 min koffie pauze, 60 min lunch pauze, etc)
Maar ik wil ook dat het berekend hoeveel uur ik per week, maand, jaar hebt gewerkt.
Is hier een app of excell voor dat mijn wensen kan vervullen?
of wil iemand een excell voor mij maken dat ik op mijn telefoon kan zetten?
Laatst bewerkt: