• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost weet iemand een goeie cd ribber

Status
Niet open voor verdere reacties.

computermeid

Gevestigd lid
Lid geworden
26 mei 2016
Berichten
200
Waarderingsscore
1
weet iemand een goeie cd ribber
ik had deze al gevonden
maar ik weet niet of die goed is
Express Rip Power Edition van nchsoftware

ik wist niet in welke rubliek moes plaatsen
 
ik wist niet in welke rubriek moest plaatsen

Hij staat al op de goede plek!
Ook ben ik het met Abbs eens, gratis software komt regelmatig met een risico.
 
ik wil van een originele cd de mp3's op de laptop zetten zo dat ik het op een usb kan zetten
 
waarom gebruik je dan niet de Wmplayer die dan ook standaard al de info meeneemt van de cd ..
12023
nadat het rippen gedaan is vind je alles terug in de map muziek ..

**dat de nummers 15/16 bovenaan staan is mijn fout aangezien ik ergens op heb geklikt om deze anders weer te geven !
12024
 
via nero kon je toch ook altijd tracks opslaan
 
nero heb ik vroeger eens gebruikt maar na XP niet meer nodig gehad omdat de WMP ( Windows Media Player ) voor mij meer dan voldoende was ..soms gebruikt ik wel eens de Ashampoo burning studio (momenteel is dit versie 20).
in de WMP kun je ook zelf bepalen welke tracks er dient geript te worden en welke niet .. zo kun je ook van verschillende cd's zelf een naar je voorkeur een cd samen stellen ..
 
Fijn dat het is gelukt, ik zal dit topic dan ook op opgelost zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan