• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wel verbinding , geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

computus

Gewaardeerd
Lid geworden
18 mei 2005
Berichten
1.064
Waarderingsscore
0
Dag,

Ik heb een lastig probleem.

Twee van mijn windowscomputers maken wel verbinding met het netwerk maar ik krijg geen verbinding met het internet.

Het netwerk wordt gevonden via een router.

Het wonderlijk is dat mijn Apple computer hetzelfde netwerk ziet en wel een internetverbinding krijgt.

Ik heb al iets geprobeerd met DNS-adressen maar ik kom er niet uit.

Mijn router is een sitecom x8 AC1750 en die is verbonden met een Ziggo-modem.

Het vreemde is dat een rechtstreekse kabelverbinding van de computer met het modem ook niet werkt.

Ik stel een reactie zeer op prijs.

Groet,

Wim
 
Hallo Wim, doe onderstaande:

download
51ec4de7e6926-MiniToolbox_Canned.png
MiniToolBox en plaats dit tool op jouw bureaublad.

Farbar MiniToolBox gebruiken:
  • Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!
    • Windows 2000 en Windows XP: start "MiniToolBox.exe" via dubbelklikken.
    • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: start "MiniToolBox.exe" via rechtsklik Als Administrator uitvoeren.
Vink de volgende onderdelen aan:
  • Flush DNS
  • Report IE Proxy Settings
  • Reset IE Proxy Settings
  • Report FF Proxy Settings
  • Reset FF Proxy Settings
  • List content of Hosts
  • List IP configuration
  • List Winsock Entries
  • List last 10 Event Viewer log
  • List Installed Programs
  • List Devices - Only Problems
  • List Users, Partitions and Memory size
  • List Minidump Files
    • Klik nu op de knop "Go".
    • Aansluitend wordt een log aangemaakt (Result.txt) in de zelfde map waar "MiniToolBox.exe" in zit.
    • Kopieer en plak de inhoud van het log in jouw volgende bericht.
Notabene: indien "Reset FF Proxy Settings" gekozen is, dienen de gebruikte webbrowsers afgesloten te zijn!
 
Dank voor je reactie Abraham:

Hierbij:

MiniToolBox by Farbar Version: 17-06-2016
Ran by Optiplex 7010 (administrator) on 07-01-2018 at 15:34:40
Running from "D:\"
Microsoft Windows 10 Pro (X64)
Model: OptiPlex 7010 Manufacturer: Dell Inc.
Boot Mode: Normal
***************************************************************************

========================= Flush DNS: ===================================

Windows IP Configuration

Successfully flushed the DNS Resolver Cache.

========================= IE Proxy Settings: ==============================

Proxy is not enabled.
No Proxy Server is set.

"Reset IE Proxy Settings": IE Proxy Settings were reset.
========================= Hosts content: =================================
========================= IP Configuration: ================================

TP-LINK Wireless USB Adapter = Wi-Fi (Connected)
Intel(R) 82579LM Gigabit Network Connection = Ethernet (Media disconnected)
Bluetooth Device (Personal Area Network) = Bluetooth-netwerkverbinding 2 (Media disconnected)


# ----------------------------------
# IPv4 Configuration
# ----------------------------------
pushd interface ipv4

reset
set global icmpredirects=enabled
set interface interface="Ethernet (kerneldebugger)" forwarding=enabled advertise=enabled nud=enabled ignoredefaultroutes=disabled
set interface interface="Bluetooth-netwerkverbinding" forwarding=enabled advertise=enabled nud=enabled ignoredefaultroutes=disabled
set interface interface="Ethernet" forwarding=enabled advertise=enabled nud=enabled ignoredefaultroutes=disabled
set interface interface="Bluetooth-netwerkverbinding 2" forwarding=enabled advertise=enabled nud=enabled ignoredefaultroutes=disabled
set interface interface="LAN-verbinding* 11" forwarding=enabled advertise=enabled nud=enabled ignoredefaultroutes=disabled
set interface interface="Wi-Fi" forwarding=enabled advertise=enabled nud=enabled ignoredefaultroutes=disabled
set interface interface="LAN-verbinding* 12" forwarding=enabled advertise=enabled nud=enabled ignoredefaultroutes=disabled


popd
# End of IPv4 configuration



Windows IP Configuration

Host Name . . . . . . . . . . . . : DESKTOP-23E23D8
Primary Dns Suffix . . . . . . . :
Node Type . . . . . . . . . . . . : Hybrid
IP Routing Enabled. . . . . . . . : No
WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : No
DNS Suffix Search List. . . . . . : sitecom.router

Ethernet adapter Ethernet:

Media State . . . . . . . . . . . : Media disconnected
Connection-specific DNS Suffix . :
Description . . . . . . . . . . . : Intel(R) 82579LM Gigabit Network Connection
Physical Address. . . . . . . . . : F8-B1-56-A4-73-7E
DHCP Enabled. . . . . . . . . . . : Yes
Autoconfiguration Enabled . . . . : Yes

Wireless LAN adapter LAN-verbinding* 12:

Media State . . . . . . . . . . . : Media disconnected
Connection-specific DNS Suffix . :
Description . . . . . . . . . . . : Microsoft Wi-Fi Direct Virtual Adapter #2
Physical Address. . . . . . . . . : C2-25-E9-17-8D-7E
DHCP Enabled. . . . . . . . . . . : Yes
Autoconfiguration Enabled . . . . : Yes

Wireless LAN adapter Wi-Fi:

Connection-specific DNS Suffix . : sitecom.router
Description . . . . . . . . . . . : TP-LINK Wireless USB Adapter
Physical Address. . . . . . . . . : C0-25-E9-17-8D-7E
DHCP Enabled. . . . . . . . . . . : Yes
Autoconfiguration Enabled . . . . : Yes
Link-local IPv6 Address . . . . . : fe80::8122:8129:a6b1:1457%14(Preferred)
IPv4 Address. . . . . . . . . . . : 192.168.0.101(Preferred)
Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Lease Obtained. . . . . . . . . . : zondag 7 januari 2018 13:22:53
Lease Expires . . . . . . . . . . : zondag 14 januari 2018 15:30:25
Default Gateway . . . . . . . . . : 192.168.0.1
DHCP Server . . . . . . . . . . . : 192.168.0.1
DHCPv6 IAID . . . . . . . . . . . : 247473641
DHCPv6 Client DUID. . . . . . . . : 00-01-00-01-21-99-34-0F-F8-B1-56-A4-73-7E
DNS Servers . . . . . . . . . . . : 8.8.8.8
4.4.4.4
Primary WINS Server . . . . . . . : 192.168.0.1
NetBIOS over Tcpip. . . . . . . . : Enabled

Ethernet adapter Bluetooth-netwerkverbinding 2:

Media State . . . . . . . . . . . : Media disconnected
Connection-specific DNS Suffix . :
Description . . . . . . . . . . . : Bluetooth Device (Personal Area Network) #2
Physical Address. . . . . . . . . : 00-1A-7D-DA-71-13
DHCP Enabled. . . . . . . . . . . : Yes
Autoconfiguration Enabled . . . . : Yes
DNS request timed out.
timeout was 2 seconds.
Server: UnKnown
Address: 8.8.8.8

DNS request timed out.
timeout was 2 seconds.
DNS request timed out.
timeout was 2 seconds.
DNS request timed out.
timeout was 2 seconds.
DNS request timed out.
timeout was 2 seconds.
Ping request could not find host google.com. Please check the name and try again.
DNS request timed out.
timeout was 2 seconds.
Server: UnKnown
Address: 8.8.8.8

DNS request timed out.
timeout was 2 seconds.
DNS request timed out.
timeout was 2 seconds.
DNS request timed out.
timeout was 2 seconds.
DNS request timed out.
timeout was 2 seconds.
Ping request could not find host yahoo.com. Please check the name and try again.

Pinging 127.0.0.1 with 32 bytes of data:
Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time<1ms TTL=128
Reply from 127.0.0.1: bytes=32 time<1ms TTL=128

Ping statistics for 127.0.0.1:
Packets: Sent = 2, Received = 2, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 0ms, Maximum = 0ms, Average = 0ms
===========================================================================
Interface List
13...f8 b1 56 a4 73 7e ......Intel(R) 82579LM Gigabit Network Connection
27...c2 25 e9 17 8d 7e ......Microsoft Wi-Fi Direct Virtual Adapter #2
14...c0 25 e9 17 8d 7e ......TP-LINK Wireless USB Adapter
23...00 1a 7d da 71 13 ......Bluetooth Device (Personal Area Network) #2
1...........................Software Loopback Interface 1
===========================================================================

IPv4 Route Table
===========================================================================
Active Routes:
Network Destination Netmask Gateway Interface Metric
0.0.0.0 0.0.0.0 192.168.0.1 192.168.0.101 50
127.0.0.0 255.0.0.0 On-link 127.0.0.1 331
127.0.0.1 255.255.255.255 On-link 127.0.0.1 331
127.255.255.255 255.255.255.255 On-link 127.0.0.1 331
192.168.0.0 255.255.255.0 On-link 192.168.0.101 306
192.168.0.101 255.255.255.255 On-link 192.168.0.101 306
192.168.0.255 255.255.255.255 On-link 192.168.0.101 306
224.0.0.0 240.0.0.0 On-link 127.0.0.1 331
224.0.0.0 240.0.0.0 On-link 192.168.0.101 306
255.255.255.255 255.255.255.255 On-link 127.0.0.1 331
255.255.255.255 255.255.255.255 On-link 192.168.0.101 306
===========================================================================
Persistent Routes:
None

IPv6 Route Table
===========================================================================
Active Routes:
If Metric Network Destination Gateway
1 331 ::1/128 On-link
14 306 fe80::/64 On-link
14 306 fe80::8122:8129:a6b1:1457/128
On-link
1 331 ff00::/8 On-link
14 306 ff00::/8 On-link
===========================================================================
Persistent Routes:
None
========================= Winsock entries =====================================

Catalog5 01 C:\Windows\SysWOW64\napinsp.dll [54784] (Microsoft Corporation)
Catalog5 02 C:\Windows\SysWOW64\pnrpnsp.dll [70656] (Microsoft Corporation)
Catalog5 03 C:\Windows\SysWOW64\pnrpnsp.dll [70656] (Microsoft Corporation)
Catalog5 04 C:\Windows\SysWOW64\NLAapi.dll [63488] (Microsoft Corporation)
Catalog5 05 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [334744] (Microsoft Corporation)
Catalog5 06 C:\Windows\SysWOW64\winrnr.dll [24064] (Microsoft Corporation)
Catalog5 07 C:\Windows\SysWOW64\wshbth.dll [50688] (Microsoft Corporation)
Catalog9 01 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [334744] (Microsoft Corporation)
Catalog9 02 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [334744] (Microsoft Corporation)
Catalog9 03 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [334744] (Microsoft Corporation)
Catalog9 04 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [334744] (Microsoft Corporation)
Catalog9 05 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [334744] (Microsoft Corporation)
Catalog9 06 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [334744] (Microsoft Corporation)
Catalog9 07 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [334744] (Microsoft Corporation)
Catalog9 08 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [334744] (Microsoft Corporation)
Catalog9 09 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [334744] (Microsoft Corporation)
Catalog9 10 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [334744] (Microsoft Corporation)
Catalog9 11 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [334744] (Microsoft Corporation)
Catalog9 12 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [334744] (Microsoft Corporation)
Catalog9 13 C:\Windows\SysWOW64\mswsock.dll [334744] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 01 C:\Windows\System32\napinsp.dll [67072] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 02 C:\Windows\System32\pnrpnsp.dll [84992] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 03 C:\Windows\System32\pnrpnsp.dll [84992] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 04 C:\Windows\System32\NLAapi.dll [79872] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 05 C:\Windows\System32\mswsock.dll [402992] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 06 C:\Windows\System32\winrnr.dll [31232] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog5 07 C:\Windows\System32\wshbth.dll [63488] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 01 C:\Windows\System32\mswsock.dll [402992] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 02 C:\Windows\System32\mswsock.dll [402992] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 03 C:\Windows\System32\mswsock.dll [402992] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 04 C:\Windows\System32\mswsock.dll [402992] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 05 C:\Windows\System32\mswsock.dll [402992] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 06 C:\Windows\System32\mswsock.dll [402992] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 07 C:\Windows\System32\mswsock.dll [402992] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 08 C:\Windows\System32\mswsock.dll [402992] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 09 C:\Windows\System32\mswsock.dll [402992] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 10 C:\Windows\System32\mswsock.dll [402992] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 11 C:\Windows\System32\mswsock.dll [402992] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 12 C:\Windows\System32\mswsock.dll [402992] (Microsoft Corporation)
x64-Catalog9 13 C:\Windows\System32\mswsock.dll [402992] (Microsoft Corporation)

========================= Event log errors: ===============================

Application errors:
==================
Error: (01/06/2018 11:01:42 PM) (Source: Office 2016 Licensing Service) (User: )
Description: Subscription licensing service failed: -2143485936

Error: (01/06/2018 11:01:42 PM) (Source: Microsoft Office 16) (User: )
Description: Office Subscription licensing exception: Error Code: 0x803D0010; CorrelationId: {E8E83011-2F07-48D9-AB91-FBF47DB13DE4}

Error: (01/06/2018 11:01:42 PM) (Source: Microsoft Office 16) (User: )
Description: Office Subscription licensing exception: Error Code: 0x803D0010; CorrelationId: {E8E83011-2F07-48D9-AB91-FBF47DB13DE4}

Error: (01/06/2018 10:18:19 PM) (Source: Microsoft Office 16) (User: )
Description: Office Subscription licensing exception: Error Code: 0x803D0006; CorrelationId: {F0EEBE5A-7082-4CD8-91A3-C7C21D9409EA}

Error: (01/06/2018 10:17:19 PM) (Source: Microsoft Office 16) (User: )
Description: Office Subscription licensing exception: Error Code: 0x803D0010; CorrelationId: {F0EEBE5A-7082-4CD8-91A3-C7C21D9409EA}

Error: (01/06/2018 10:14:52 PM) (Source: Office 2016 Licensing Service) (User: )
Description: Subscription licensing service failed: -2143485936

Error: (01/06/2018 10:14:52 PM) (Source: Microsoft Office 16) (User: )
Description: Office Subscription licensing exception: Error Code: 0x803D0010; CorrelationId: {B9E3330F-5C64-437C-8196-7405CCA5694F}

Error: (01/06/2018 10:14:52 PM) (Source: Microsoft Office 16) (User: )
Description: Office Subscription licensing exception: Error Code: 0x803D0010; CorrelationId: {B9E3330F-5C64-437C-8196-7405CCA5694F}

Error: (12/20/2017 04:25:15 PM) (Source: Office 2016 Licensing Service) (User: )
Description: Subscription licensing service failed: -2143485936

Error: (12/20/2017 04:25:15 PM) (Source: Microsoft Office 16) (User: )
Description: Office Subscription licensing exception: Error Code: 0x803D0010; CorrelationId: {5BF199F1-C3A9-4EC3-9F86-9DE4997C14A8}


System errors:
=============
Error: (01/07/2018 01:26:39 PM) (Source: DCOM) (User: DESKTOP-23E23D8)
Description: toepassingsspecifiekLokaalActiveren{D63B10C5-BB46-4990-A94F-E40B9D520160}{9CA88EE3-ACB7-47C8-AFC4-AB702511C276}DESKTOP-23E23D8Optiplex 7010S-1-5-21-3731955225-4242026496-2701759309-1001LocalHost (via LRPC)Niet beschikbaarNiet beschikbaar

Error: (01/07/2018 12:00:46 AM) (Source: Microsoft-Windows-WLAN-AutoConfig) (User: NT AUTHORITY)
Description: WLAN-uitbreidingsmodule kan niet worden gestart.

Pad naar module: C:\Windows\system32\Rtlihvs.dll
Foutcode: 126

Error: (01/06/2018 11:39:39 PM) (Source: DCOM) (User: DESKTOP-23E23D8)
Description: toepassingsspecifiekLokaalActiveren{D63B10C5-BB46-4990-A94F-E40B9D520160}{9CA88EE3-ACB7-47C8-AFC4-AB702511C276}DESKTOP-23E23D8Optiplex 7010S-1-5-21-3731955225-4242026496-2701759309-1001LocalHost (via LRPC)Niet beschikbaarNiet beschikbaar

Error: (01/06/2018 11:39:23 PM) (Source: Microsoft-Windows-WLAN-AutoConfig) (User: NT AUTHORITY)
Description: WLAN-uitbreidingsmodule kan niet worden gestart.

Pad naar module: C:\Windows\system32\Rtlihvs.dll
Foutcode: 126

Error: (01/06/2018 11:39:22 PM) (Source: DCOM) (User: NT AUTHORITY)
Description: toepassingsspecifiekLokaalActiveren{6B3B8D23-FA8D-40B9-8DBD-B950333E2C52}{4839DDB7-58C2-48F5-8283-E1D1807D0D7D}NT AUTHORITYLOCAL SERVICES-1-5-19LocalHost (via LRPC)Niet beschikbaarNiet beschikbaar

Error: (01/06/2018 11:39:22 PM) (Source: DCOM) (User: NT AUTHORITY)
Description: toepassingsspecifiekLokaalActiveren{6B3B8D23-FA8D-40B9-8DBD-B950333E2C52}{4839DDB7-58C2-48F5-8283-E1D1807D0D7D}NT AUTHORITYLOCAL SERVICES-1-5-19LocalHost (via LRPC)Niet beschikbaarNiet beschikbaar

Error: (01/06/2018 11:39:22 PM) (Source: DCOM) (User: NT AUTHORITY)
Description: toepassingsspecifiekLokaalActiveren{6B3B8D23-FA8D-40B9-8DBD-B950333E2C52}{4839DDB7-58C2-48F5-8283-E1D1807D0D7D}NT AUTHORITYLOCAL SERVICES-1-5-19LocalHost (via LRPC)Niet beschikbaarNiet beschikbaar

Error: (01/06/2018 11:39:22 PM) (Source: DCOM) (User: NT AUTHORITY)
Description: toepassingsspecifiekLokaalActiveren{6B3B8D23-FA8D-40B9-8DBD-B950333E2C52}{4839DDB7-58C2-48F5-8283-E1D1807D0D7D}NT AUTHORITYLOCAL SERVICES-1-5-19LocalHost (via LRPC)Niet beschikbaarNiet beschikbaar

Error: (01/06/2018 11:39:22 PM) (Source: DCOM) (User: NT AUTHORITY)
Description: toepassingsspecifiekLokaalActiveren{6B3B8D23-FA8D-40B9-8DBD-B950333E2C52}{4839DDB7-58C2-48F5-8283-E1D1807D0D7D}NT AUTHORITYLOCAL SERVICES-1-5-19LocalHost (via LRPC)Niet beschikbaarNiet beschikbaar

Error: (01/06/2018 11:39:22 PM) (Source: DCOM) (User: NT AUTHORITY)
Description: toepassingsspecifiekLokaalActiveren{6B3B8D23-FA8D-40B9-8DBD-B950333E2C52}{4839DDB7-58C2-48F5-8283-E1D1807D0D7D}NT AUTHORITYLOCAL SERVICES-1-5-19LocalHost (via LRPC)Niet beschikbaarNiet beschikbaar


Microsoft Office Sessions:
=========================
Error: (01/06/2018 11:01:42 PM) (Source: Office 2016 Licensing Service)(User: )
Description: Subscription licensing service failed: -2143485936

Error: (01/06/2018 11:01:42 PM) (Source: Microsoft Office 16)(User: )
Description: Office Subscription licensing exception: Error Code: 0x803D0010; CorrelationId: {E8E83011-2F07-48D9-AB91-FBF47DB13DE4}

Error: (01/06/2018 11:01:42 PM) (Source: Microsoft Office 16)(User: )
Description: Office Subscription licensing exception: Error Code: 0x803D0010; CorrelationId: {E8E83011-2F07-48D9-AB91-FBF47DB13DE4}

Error: (01/06/2018 10:18:19 PM) (Source: Microsoft Office 16)(User: )
Description: Office Subscription licensing exception: Error Code: 0x803D0006; CorrelationId: {F0EEBE5A-7082-4CD8-91A3-C7C21D9409EA}

Error: (01/06/2018 10:17:19 PM) (Source: Microsoft Office 16)(User: )
Description: Office Subscription licensing exception: Error Code: 0x803D0010; CorrelationId: {F0EEBE5A-7082-4CD8-91A3-C7C21D9409EA}

Error: (01/06/2018 10:14:52 PM) (Source: Office 2016 Licensing Service)(User: )
Description: Subscription licensing service failed: -2143485936

Error: (01/06/2018 10:14:52 PM) (Source: Microsoft Office 16)(User: )
Description: Office Subscription licensing exception: Error Code: 0x803D0010; CorrelationId: {B9E3330F-5C64-437C-8196-7405CCA5694F}

Error: (01/06/2018 10:14:52 PM) (Source: Microsoft Office 16)(User: )
Description: Office Subscription licensing exception: Error Code: 0x803D0010; CorrelationId: {B9E3330F-5C64-437C-8196-7405CCA5694F}

Error: (12/20/2017 04:25:15 PM) (Source: Office 2016 Licensing Service)(User: )
Description: Subscription licensing service failed: -2143485936

Error: (12/20/2017 04:25:15 PM) (Source: Microsoft Office 16)(User: )
Description: Office Subscription licensing exception: Error Code: 0x803D0010; CorrelationId: {5BF199F1-C3A9-4EC3-9F86-9DE4997C14A8}


CodeIntegrity Errors:
===================================
Date: 2017-11-17 15:21:10.205
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Program Files (x86)\Safe Online\apps\ComputerSecurity\HIPS\fshook64.dll that did not meet the Microsoft signing level requirements.

Date: 2017-11-17 15:21:06.270
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\System32\dllhost.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Program Files (x86)\Safe Online\apps\ComputerSecurity\HIPS\fshook64.dll that did not meet the Microsoft signing level requirements.

Date: 2017-11-17 15:21:06.216
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdgeCP.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Program Files (x86)\Safe Online\apps\ComputerSecurity\HIPS\fshook64.dll that did not meet the Store signing level requirements.

Date: 2017-11-17 15:21:06.213
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdgeCP.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Program Files (x86)\Safe Online\apps\ComputerSecurity\HIPS\fshook64.dll that did not meet the Store signing level requirements.

Date: 2017-11-17 15:21:06.209
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdgeCP.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Program Files (x86)\Safe Online\apps\ComputerSecurity\HIPS\fshook64.dll that did not meet the Store signing level requirements.

Date: 2017-11-17 15:21:06.205
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdgeCP.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Program Files (x86)\Safe Online\apps\ComputerSecurity\HIPS\fshook64.dll that did not meet the Store signing level requirements.

Date: 2017-11-17 15:21:06.200
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdgeCP.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Program Files (x86)\Safe Online\apps\ComputerSecurity\HIPS\fshook64.dll that did not meet the Store signing level requirements.

Date: 2017-11-17 15:21:03.479
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdgeCP.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Program Files (x86)\Safe Online\apps\ComputerSecurity\HIPS\fshook64.dll that did not meet the Store signing level requirements.

Date: 2017-11-17 15:21:03.475
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdgeCP.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Program Files (x86)\Safe Online\apps\ComputerSecurity\HIPS\fshook64.dll that did not meet the Store signing level requirements.

Date: 2017-11-17 15:21:03.274
Description: Code Integrity determined that a process (\Device\HarddiskVolume2\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdge.exe) attempted to load \Device\HarddiskVolume2\Program Files (x86)\Safe Online\apps\ComputerSecurity\HIPS\fshook64.dll that did not meet the Store signing level requirements.


=========================== Installed Programs ============================

Classic Shell (HKLM\...\{CABCE573-0A86-42FA-A52A-C7EA61D5BE08}) (Version: 4.3.1 - IvoSoft)
Computer Security 14.176.101.0 (release) (HKLM-x32\...\{658FDBCA-B7A1-43E4-A849-9F0812473331}) (Version: 14.176.101.0 - F-Secure Corporation) Hidden
F-Secure CCF Reputation (HKLM-x32\...\{00000000-2778-5BED-8199-52EB14D8D22F}) (Version: 2.1.1342.0 - F-Secure) Hidden
F-Secure CCF Scanning 1.73.275.1078 (release) (HKLM-x32\...\{4C8051EE-668A-4578-8669-C4F4F71A05AA}) (Version: 1.73.275.1078 - F-Secure Corporation) Hidden
F-Secure Network CCF 1.04.214 (HKLM-x32\...\{A691C0D2-6698-411D-BC58-980629406BB4}) (Version: 1.04.214 - F-Secure Corporation) Hidden
F-Secure SafeSearch 10.0.0.0 (release) (HKLM-x32\...\{1C02D59F-EAF4-404C-95D9-2E7EF186FE44}) (Version: 10.0.0.0 - F-Secure Corporation) Hidden
Google Chrome (HKLM-x32\...\Google Chrome) (Version: 63.0.3239.84 - Google Inc.)
Google Update Helper (HKLM-x32\...\{60EC980A-BDA2-4CB6-A427-B07A5498B4CA}) (Version: 1.3.33.7 - Google Inc.) Hidden
Microsoft Office 365 - nl-nl (HKLM\...\O365HomePremRetail - nl-nl) (Version: 16.0.8730.2127 - Microsoft Corporation)
Microsoft OneDrive (HKCU\...\OneDriveSetup.exe) (Version: 17.3.7131.1115 - Microsoft Corporation)
Office 16 Click-to-Run Extensibility Component (HKLM-x32\...\{90160000-008C-0000-0000-0000000FF1CE}) (Version: 16.0.8730.2127 - Microsoft Corporation) Hidden
Office 16 Click-to-Run Extensibility Component 64-bit Registration (HKLM\...\{90160000-00DD-0000-1000-0000000FF1CE}) (Version: 16.0.8730.2127 - Microsoft Corporation) Hidden
Office 16 Click-to-Run Licensing Component (HKLM\...\{90160000-008F-0000-1000-0000000FF1CE}) (Version: 16.0.8730.2127 - Microsoft Corporation) Hidden
Office 16 Click-to-Run Localization Component (HKLM-x32\...\{90160000-008C-0413-0000-0000000FF1CE}) (Version: 16.0.8730.2127 - Microsoft Corporation) Hidden
Online Safety 2.176.4626.2945 (HKLM-x32\...\{545FB0D8-4D09-4D00-9FF9-729A63D4139F}) (Version: 2.176.4626.2945 - F-Secure Corporation) Hidden
Realtek High Definition Audio Driver (HKLM-x32\...\{F132AF7F-7BCA-4EDE-8A7C-958108FE7DBC}) (Version: 6.0.1.6070 - Realtek Semiconductor Corp.)
Spotify (HKCU\...\Spotify) (Version: 1.0.70.388.g8e1ed5af - Spotify AB)
TP-Link TL-WN725N (HKLM-x32\...\{3C3F9CEB-2C5A-4A47-8EAA-DA76037546BA}) (Version: 1.0.0 - TP-Link)
Ziggo Safe Online (HKLM-x32\...\{688DC56E-D16D-4B6E-9A8B-1AD800C20FF4}) (Version: 2.76.212.0 - F-Secure Corporation) Hidden
Ziggo Safe Online (HKLM-x32\...\F-Secure ServiceEnabler 45123) (Version: 2.76.212.0 - F-Secure Corporation)

========================= Devices: ================================


========================= Memory info: ===================================

Percentage of memory in use: 23%
Total physical RAM: 8078.55 MB
Available physical RAM: 6217.39 MB
Total Virtual: 9358.55 MB
Available Virtual: 7279.83 MB

========================= Partitions: =====================================

1 Drive c: () (Fixed) (Total:118.7 GB) (Free:96.06 GB) NTFS
2 Drive d: () (Removable) (Total:115.66 GB) (Free:105.25 GB) FAT32

========================= Users: ========================================

Gebruikersaccounts voor \\DESKTOP-23E23D8

Administrator DefaultAccount Gast
Optiplex 7010 WDAGUtilityAccount
De opdracht is voltooid.

========================= Minidump Files ==================================

No minidump file found


**** End of log ****
 
Je hebt een DNS probleem!

Gebruik de DNS server van Google: Get Started | Public DNS | Google Developers

Helpmij.nl


Dag Abraham,

Dank voor je reactie.

Ik heb bij IPv4 8.8.8. en daaronder als alternatief 8.8.4.4. in getikt en bij IPv6: de getallen die daar genoemd zijn, twee regels, dus in de tweede regel (alternatief) de tweede reeks.

Vraag, is dat de bedoeling?

Tot nu toe heb ik met die invoer geen resultaat.

Groet,

Wim
 
Dan wil ik nu graag het volgende van jou weten - is jouw sukkelende internetcomputer met de modem of via een router gedraad aangesloten?
 
Dan wil ik nu graag het volgende van jou weten - is jouw sukkelende internetcomputer met de modem of via een router gedraad aangesloten?

De router is gedraad met het Ziggo-modem. De computer ziet via wifi het netwerk (Sitecom 26C7AD) en meldt wel verbinding, geen internet.
Ik kan ook rechtstreeks met de draad verbinden met het modem maar die ethernetverbinding doet ook niks.

Vreemd is ook dat op die computer alleen dit adres zichtbaar is. Op de andere computer is er ook nog een AE (5GHZ). Het is ook merkwaardig dat het me niet lukt contact met de router te krijgen (192.168.1.1)
 
De router is gedraad met het Ziggo-modem. De computer ziet via wifi het netwerk (Sitecom 26C7AD) en meldt wel verbinding, geen internet.
Ik kan ook rechtstreeks met de draad verbinden met het modem maar die ethernetverbinding doet ook niks.

Vreemd is ook dat op die computer alleen dit adres zichtbaar is. Op de andere computer is er ook nog een AE (5GHZ). Het is ook merkwaardig dat het me niet lukt contact met de router te krijgen (192.168.1.1)


Ik vraag me overigens af of het probleem niet te maken heeft met concurrentie tussen de router en het modem. Het Ziggo-modem zendt namelijk ook een wifi-signaal uit.
 
Hoe is de router met de Ziggo modem vebonden - middels de WAN-poort of via één van de ethernetaansluitingen?

Vraag 2: is de DHCP-server in de router uitgeschakeld?
 
Hoe is de router met de Ziggo modem vebonden - middels de WAN-poort of via één van de ethernetaansluitingen?

Vraag 2: is de DHCP-server in de router uitgeschakeld?

Verbonden via WANport op router, lanpoort op modem

DHCP is ingeschakeld.
 
Ik vraag me overigens af of het probleem niet te maken heeft met concurrentie tussen de router en het modem. Het Ziggo-modem zendt namelijk ook een wifi-signaal uit.

Je kunt beter het modem op bridgemode zetten en dan de wifi daarvan uitzetten.
Ik heb zelf ook een Ziggo modem met een router er achter.
Ik gebruik alleen de router en heb het modem op bridgemode laten zetten.
1 telefoontje met Ziggo en je hebt het geregeld.
 
Verbonden via WANport op router, lanpoort op modem

DHCP is ingeschakeld.

Vraag niet hoe het kan, maar door het uitzetten van DHCP is het probleem opgelost.

Veel dank voor de ondersteuning!

Groet,

Wim
 
Je kunt beter het modem op bridgemode zetten en dan de wifi daarvan uitzetten.
Ik heb zelf ook een Ziggo modem met een router er achter.
Ik gebruik alleen de router en heb het modem op bridgemode laten zetten.
1 telefoontje met Ziggo en je hebt het geregeld.


Het nadeel daarvan is dat de hotspot niet meer werkt en je alleen nog de router hebt.

Het werkt voorlopig, dus ik zie het even aan.

Dank
 
Mooi zo - nu deelt alleen de Ziggo modem de IP-adressen uit!
 
Het nadeel daarvan is dat de hotspot niet meer werkt en je alleen nog de router hebt. Dank

Ik maak zelf geen gebruik van hotspot.
Maar als het weer werkt zou ik het ook zo laten.
 
Ik heb de hotspot gewoon uitgeschakeld in de Cisco-modem die ik van Ziggo heb.
Want dat was voor mij belangrijk om de WLAN geheel uit te kunnen schakelen.
Enerzijds zijn er genoeg Ziggo hotspots aanwezig waar ik woon en anderzijds doe ik alles gedraad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan