• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

welk motherboard?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytza

beginende IT'er
Lid geworden
8 jun 2013
Berichten
159
Waarderingsscore
0
hi,
ik wil graag een budget game pc bouwen en ik zat qua mobo te denken aan max 110 euro, Wat kan ik hier voor krijgen. ik wil er graag een intel cpu in zetten of zijn er betere van AMD (ik hou niet van AMD cpu's maar wil toch wel eens weten welke er beter zijn?)
ik had al gekeken naar de MSI H87-G43 Gaming, socket 1150 moederbord,

Sytza
 
hi,
ik wil graag een budget game pc bouwen en ik zat qua mobo te denken aan max 110 euro, Wat kan ik hier voor krijgen. ik wil er graag een intel cpu in zetten of zijn er betere van AMD (ik hou niet van AMD cpu's maar wil toch wel eens weten welke er beter zijn?)
ik had al gekeken naar de MSI H87-G43 Gaming, socket 1150 moederbord,

Sytza

Welke processor heb je in gedachte? Wil je ondersteuning bij het samenstellen? Zo ja, maak een topic in: Aanschaf & Advies,

Verder zie ik dat je een budget game pc wilt, dan is deze moederbord wel overpaid, voor Budget gamepc. Zou je alvast een samenstelling willen laten zien, zonder Moederbord? Kan ik erop afstemmen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intel Pentium G2130 processor
Corsair VS350, 350 Watt voeding
Cooler Master K280, behuizing
Mushkin 2 GB DDR3-1066, geheugen
ASUS GT610-SL-1GD3-L, grafische kaart

dit was wat ik ongeveer in gedachte had ik weet niet of er iets word afgeraden of aangeraden?
 
De CPU is een socket 1155, gaat dus niet passen. Ook niet in verhouding tot de moederbord die je wilt.
De GT 610 is ongeveer even sterk als de IGP gedeelte van de Intel CPU. De APU van AMD is al sterker. Dus kan je net zo goed weglaten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
whoops ik was de socket even vergeten Anson :mellow:
maar bedankt allemaal ik waardeer dezed adviezen.

Sytza
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan