• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky welk nummer hoor ik nu te hebben?

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 167621
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 167621

Gast
Nu heb ik een poos gekeken naar het updaten van mijn Windows. Er was oa. een cumulatieve update bij, nr. 4467708.
Maar nu ik kijk bij de geschiedenis van kwaliteitsupdates staat er dat ik op 3-10 de laatste cumulatieve update binnenhaalde, en mijn build van het besturingssysteem vermeldt: versie `1809, 17763.134. En dat komt me toch zo bekend voor.

Bovendien vermeldt de geschiedenis van de updates ook dat de cumulatieve update op 13-11 mislukte, ox8024200d.
Maar 1 regel daarboven staat dat hij gelukt is op 3-11.

Zijn ze met zijn allen een beetje van het padje?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je bent helemaal up-to-date. De laatste 1809 versie heeft sinds gisteren build 17736.134 als nummer. No worries!
 
Dank je wel! Zit ik hier tussen tig leden! Ik mis jullie! Mijn achterban vond dat ik maar braaf moest gaan lezen: forum wordt bij mij als een gevaarlijk item gezien! Ik vraag me af hoe lang ik het uithoud zonder jullie!
 
Bij mij gaf hij ook aan dat het eerst mislukt was en daarna wel gelukt, zal wel weer een foutje zijn, aangezien hij zonder problemen zijn werk had gedaan.
 
Bij mij gaf hij ook aan dat het eerst mislukt was en daarna wel gelukt, zal wel weer een foutje zijn, aangezien hij zonder problemen zijn werk had gedaan.
Ben je wel zeker dat het een "hij" is, misschien is het wel een "zij" :p
 
Het gekke is dat ik dit getal ook al gehad heb! En daarna kwam er een nieuwe update en ging ik terug. En deze laatste update heeft er niets aan veranderd!

Ik vind het allemaal prima, maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat je weer zakt in de rangtelling? Zelfs Microsoft kan dat niet bedoelen!
 
Buildnummer 17763.55 is in mijn Windows allang een gepasseerd station!

5bebf39186dcd-Wiver_14-11-2018.png
 
Klopt, ik zit ook op .134
 
Oké oké, ik ben blij met mijn nummer. Trouwens, ook al was ik kwaad, ik denk niet dat Microsoft voor mij een uitzondering zou maken! Hoewel, voor een heks..........

Zet maar op opgelost: dat staat chique en uiteindelijk is het ook opgelost. Dank jullie allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan