• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Welk programma kan ik i.p.v acrobat reader gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kleurenvrouwtje

Gevestigd lid
Lid geworden
26 sep 2013
Berichten
265
Waarderingsscore
1
Welk programma kan het beste downloaden (gratis) om mijn pdf's te lezen en te bewerken.? Er staat windows 10 op mijn laptop?
 
PDF's lezen:
Adobe Reader

PDF's bewerken:
Weinig gratis opties. Google zelf maar eens "edit pdf".
Weet niet precies wat je wil bewerken maar vaak verlies je opmaak van bestanden etc. Dus echt handig is het niet.
 
Laatst bewerkt:
Dit is een van de weinige gratis opties. Geen ervaring mee, dus zelf maar eens proberen.
 
Ik heb de titel van je topic ingekort en je topic op de juiste plek gezet.
 
Ik gebruik deze, is na registratie met een mail adres gratis voor thuisgebruik.
 
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik gebruik nu inderdaad Adobe reader. Maar kreeg daar een melding van dat deze ging verdwijnen en dat ik hem ook zelf van mijn pc kon halen. En kreeg daar ook uitleg bij. Heb het niet gedaan. Maar klopt dit bericht dan misschien niet?
 
Ik denk dat jij je vergist.
Adobe Flash Player verdwijnt. Adobe Reader is iets totaal anders en blijft gewoon bestaan.

Adobe Flash Player werd gebruikt voor filmpjes en spelletjes.
Adobe Reader wordt gebruikt voor pdf bestanden.
 
Normaal kan je een PDF ook gewoon opene met Chrome :) Dan hoef je niets gek te installeren. Om te bewerken zal je niet snel iets goed vinden vrees ik, dat is ook lang niet zo eenvoudig omdat de PDF-specs nogal ingewikkeld zijn geworden. Je zou dat wel eventueel met Adobe Illustrator kunnen doen, of InDesign.
 
meestal is pdf een digitale print.
als je alleen wilt kijken is er heel veel gratis software
als je er alleen wat bij wilt schrijven is er ook nog beest het e.a gratis beschikbaar.

Als je de pdf wilt bewerken is het meestal nodig/veel handiger om de pdf om te zetten naar een ander formaat bijvoorbeeld weer naar tekst of dxf als het om een lijnentekening gaat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan