• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Welke betere Game computer voor mijn zoon zou ik moeten aankopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft de PC een cardreader waarin een niet geformatteerde kaart inzit?
 
Heeft de PC een cardreader waarin een niet geformatteerde kaart inzit?
Nee Abraham, geen cardreader aanwezig. De kleine heeft een uur kunnen spelen maar terug vastgelopen. We zijn stillekes aan teneinde raad. Misschien eens zijn SSD uithalen, een gewone HDD in de plaats, partities er af en Windows her op zetten?
 
Hieronder in de juiste volgorde enkele met mijn iPhone gemaakte foto's tijdens het her installeren:
 

Bijlagen

  • IMG_0087.JPG
    IMG_0087.JPG
    771,5 KB · Weergaven: 5
  • IMG_0088.JPG
    IMG_0088.JPG
    866,5 KB · Weergaven: 5
  • IMG_0089.JPG
    IMG_0089.JPG
    877,3 KB · Weergaven: 5
  • IMG_0090.JPG
    IMG_0090.JPG
    888,4 KB · Weergaven: 5
  • IMG_0091.JPG
    IMG_0091.JPG
    650 KB · Weergaven: 5
  • IMG_0092.JPG
    IMG_0092.JPG
    984,2 KB · Weergaven: 5
  • IMG_0093.JPG
    IMG_0093.JPG
    966,2 KB · Weergaven: 5
  • IMG_0094.JPG
    IMG_0094.JPG
    923,1 KB · Weergaven: 5
Jammer dat iedereen er maar doorheen tettert en je overal de oren na laat hangen maar geen juiste antwoorden geeft en dingen doet.

@Abraham54 gaat dit allemaal voor je oplossen, succes ermee.
 
Er zit een SSD in die schat ik een 6 to 7 jaar oud is inmiddels.

Download het bijgevoegde CrystalDiskInfo.zip, pak het bestand uit na download, open de map en dubbelklik op DiskInfo.exe.

CrystalDiskInfo geeft de gezondheid aan van de aangesloten SSD's en HD's.
 

Bijlagen

  • CrystalDiskInfo.zip
    2,9 MB · Weergaven: 1
Jammer dat iedereen er maar doorheen tettert en je overal de oren na laat hangen maar geen juiste antwoorden geeft en dingen doet.

@Abraham54 gaat dit allemaal voor je oplossen, succes ermee.
Ik zit natuurlijk met het probleem en er verandert niets, heel mijn weekend hangt eraan. Daarmee dat ik in mijn achterhoofd denk aan een andere pc?
Zou eens die SSD nog willen vervangen door één van zijn Samsung Sata schijven maar computer doet nu niets meer na de eerste opstart van het Bios. Een Sata schijf moet je toch niet instellen als master of slave? Of moet er iets in mijn Bios worden aangepast om zo'n fysieke schijf als opstartschijf te laten fungeren?
 
Er zit een SSD in die schat ik een 6 to 7 jaar oud is inmiddels.

Download het bijgevoegde CrystalDiskInfo.zip, pak het bestand uit na download, open de map en dubbelklik op DiskInfo.exe.

CrystalDiskInfo geeft de gezondheid aan van de aangesloten SSD's en HD's.
Oké, thanks Abraham zal dit nu eerst doen, tot straks...
 
Oké Abraham, hieronder volgt het rapport van mijn opstart SSD schijf:



Knipsel.PNG
 
Zou het die Enermax frontpaneel niet kunnen zijn met usb en firewire aansluiting? Anders zal deze er ook eens uitwippen...
IMG_0095.JPG
 
Dat valt nog mee, 96% gezondheid.

Als je nog nooit een firmware upgrade hebt gedaan voor die SSD, dan wordt het wel tijd.
Want dat zal de prestatie van de SSD verbeteren.

http://eu.crucial.com/eur/en/support-ssd-firmware
Oké, kan ik ook eens doen maar ben nu met een fysieke schijf als opstart bezig, zien wat hij daarmee zal doen. En wat denk jij van die Enermax? Kan dat de boosdoener niet zijn?
 
Je kan de proef op de som nemen en kijken of het de boosdoener is.
 
Ik begrijp die zin niet.
Bedoel gewoon dat de pc bevriest terwijl de zoon iets voor zijn game aan het downloaden is, dus was niet aan het gamen of iets anders, de computer was gewoon aan het downloaden...

Maar bij nader inzien zal ik dit draadje hier sluiten want heb er al teveel tijd in gestoken. Tijd voor een nieuwe zou ik zeggen! In elk geval bedankt aan iedereen die mij hiermee wilde helpen, zal een nieuwe vraag stellen voor de aanschaf van het nieuwe systeem.
Met vriendelijke groeten Kurt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan