• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

In Behandeling Welke browser zonder een kidnapper standaard er nog te vinden ?

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Eerst maar ff, zag "probleem" die ik volgens mij moet hebben niet staan, dus deze prefix maar gedaan. Zoals misschien iemand heeft opgemerkt heb ik , l*l de behanger, gedoe met mijn gebruikelijke browser (met dezelfde afkorting als het derde woord in dit bericht...... ja, firefox i.d.d. ....maar even aangenomen dat wel te raden was). dusdanig dat ik mijn officiële scheidingspapieren wil gaan aanvragen, en nooit iets meer met ......"Het" te maken wil hebben (zal haar wat denk ik, ze heeft toch nooit echt van me gehouden volgens mij, al feliciteert ze me om de haverklap nog zo hartelijk en vrolijk, met zogenaamd nuttige, en expliciet vooraf geweigerde updates,). Nu probeer ik wat andere browsers, maar chrome had binnen notime softonic er bij opgezet, en vivaldi (geen liefhebber van de muziek sowieso vermoed ik, maar wie weet browsed het oké genoeg, dacht ik) vervolgens kwam vrolijk met Yahoo er bij als zoekmachine , iemand hier misschien die weet of er een browser is die alleen het nodige doet wat ik vraag. Net als mijn eerdere lief deed, in vroeger dagen toen ik dacht dat ze me toegewijd was, en oprecht hield van me ? Er mag best een redelijk vooraf afgesproken wederdienst of zekere beloften tegenover staan, maar dan vooraf natuurlijk zo afgesproken. deze manier van na het overeenkomen ineens ongevraagd met van alles op de proppen komen is toch ten hemel schreiend, oh hoelang dit nog, tot hoe lang nog. ...Maar eh ahum , iemand een idee dus misschien ?

Ik ga voor nu nu luisteren Naar Jimmy Nail's "Aint no doubt", Doeg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Verse Windows installatie doen, NIETS extra installeren, maar als eerste de laatste Firefox versie downloaden van Mozilla, en kijken wat die dan doet.


Waarom post je steeds in de afdeling 'Virussen en spyware' ? Dronken ? 🤔
 
probeer "Brave" maar eens werkt heel goed
 
Verse Windows installatie doen, NIETS extra installeren, maar als eerste de laatste Firefox versie downloaden van Mozilla, en kijken wat die dan doet.


Waarom post je steeds in de afdeling 'Virussen en spyware' ? Dronken ? 🤔
Softonic i.i.g. is spyware of een hijacker, toch bijna zeker van. Opnieuw installeren al gedaan, zoals vermeld in eerder topic ook al (niet dat verwacht dat iedereen dat allemaal leest, maar om maar aan te geven dat alles heb mee willen delen wat zover heb gedaan). Wel tweede hdd waar programma's op staan waar het misschien ergens verscholen zit, en meteen bij het bestuur systeem er zich weer bij op zet, één of andere manier misschien, weet mijne niet van hoe dat werkt, lijkt me mogelijk. Maar te idioot dat firefox , dan toch voor mij geen firefox meer, vind nare geintjes, als weigeren met opzet gewoon wordt genegeerd.

PS niet dronkener dan normaal.
 
Brave, klinkt wat onbekend, al zag al wel voorbijkomen met zoeken nu. Zal 's kijken , als van komt, misschien. Bedankt voor de tip.
 
Ik had het niet over softonic ? Ik had het over Mozilla, de makers van Firefox. 😏 Heb jij bij softonic soms je browser(s) gedownload . . .

En als je bang bent dat er troep op je tweede schijf staat, nou dan koppel je die los voordat je Windows herinstalleert. Dan checken hoe dat gaat voordat je opnieuw aansluit.
En ik weet dat je al eerder Windows hebt geïnstalleerd, maar een verse kale (!) Windows (en geupdate) met daarop een vers gedownloade Firefox, dat geeft niet zulke problemen.
 
Jij/u zei toch, waarom post je steeds in de afdeling virussen en spyware. Nou ja, omdat dus nu softonic ook zomaar bij chrome er bij kreeg (en yahoo bij nog weer een ander), en dat een probleem vind, en ook één van de redenen waarom toch nog weer een andere browser zoek. Softonic toch haast zeker hijjacker , of dat wat anders dan een hijack this ? I.i.g. net zo ongewenst , en lastig te verwijderen als een virus. Maar zeg maar waar dan hoort, hevelen we 'm daar naar toe. dacht oprecht dat dit juiste afdeling was. Of één van de mogelijke ieder geval, soms meer mogelijk lijkt me, toch één moeten kiezen dan. Maar dat wel een idee, ook al over gedacht, maar had geen zin, manier van firefox stuit me toch tegen de borst (maak maar heel verhaal van dan ook gelijk maar), en andere browser snel opgelost leek me, maar valt tegen dus. Zat wat je zei zelf ook al weer te overwegen.
 
Zeg maar gewoon jij hoor, dan kan je al die U'tjes eens gaan hergebruiken.

Graag eens uitgelegd: HOE manifesteert softonic zich op jouw PC ? Waar zie je het, waar valt het je lastig ?
 
Had chrome geinstalleerd. eerste paar keer zoeken, niks aan de hand, of niet dat ik kon zien ieder geval, en dacht dag later, na opnieuw opstarten als goed herinner, dat toen ineens er bij op zat. Eerder gedoe gehad met dacht ik iets downloaden van een site van hun, en gewoon dat zich niet laat verwijderen niet echt waar ik op zit te wachten, al is verder niet zo'n probleem geval, en speelt niet meer gegevens door dan toch wel gebeurt, maar toch.
 
Als je software installeer moet je goed opletten wat die allemaal als extra aanbieden en dit uitzetten als je dat er niet bij wilt goed lezen en opletten is daarbij van belang

het ligt niet aan firefox
Dat je plug-ins van derde kunt installeren is voor veel gebruikers een hele belangrijke toevoeging.

je kunt plug-ins uitzetten en verwijderen.
als ze daarna automatische terugkomen moet je op zoek naar de bron en die verwijderen
 
Graag eens uitgelegd: HOE manifesteert softonic zich op jouw PC ? Waar zie je het, waar valt het je lastig ?
Geen antwoord.... "Is het zeker weer weg" denken wij dan. "Windows opnieuw geïnstalleerd 'misschien'...."
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan