• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Welke game is dit?

Weet echt niemand het?šŸ˜Œ
Jazeker weet ik het.
Het antwoord luidt : het is gƩƩn game.

Enne, wees blij dat ik geen moderator ben, want dan had je een ban gekregen van een dag of 90 of 180.

De link heb ik verwijderd omdat andere leden het niet gepast vinden.

Wijze actie.

Ik vond het best wel meevallen. Het is immers getekend en je ziet in games wel ergere dingen, ook op social media en met name in games. Ik zag er niets in wat ongepast was.
Maar het lijkt mij ook dat het geen game is in elk geval.

Ik zag een imho 100% realistisch filmpje van een (kennelijk hersendode) man wiens organen eruit gesneden zouden gaan worden.
Op zich (niet?) schokkend, ware het niet dat TS aan de forumbezoekers vraagt welke game dit is.

Tja,..........,

Dan zal ik er overheen gekeken hebben, ik zag alleen tekenfilmpje, o.a. van een poppetje wat in een bak chocolade viel. Niets realistisch of ik heb 't overzien c.q. niet helemaal afgekeken.
Maar maakt niet uit, het is weg dus mensen de zich er aan stoorden kunnen opgelucht verder.

Waarbij ik toch heel voorzichtig aannam en aanneem dat je eerst alles bekeken hebt? Zo niet, dan.................. (nee, ik ga geen dingen schrijven waarvan ik later wellicht spijt ga krijgen)

Vooral dus dat filmpje van de(kennelijk) hersendode man die begeleid door zijn familie en (gematigd / uit bewondering) applaudiserend ziekenhuispersoneel naar de OK wordt gereden.

Wat heeft dat met een game te maken? Terug naar je startvraag : waar in dat linkje zat dan een game waarvan je de naam wil weten?

zijn familie en (gematigd / uit bewondering) applaudiserend ziekenhuispersoneel naar de OK wordt gereden.
Oh ik heb maar heel erg vluchtig gekeken, dacht dat die mensen applaudiseerden omdat die man hulp kreeg, dus naar de OK. Schijnbaar vond ik het te onbelangrijk om er aandachtiger naar gekeken te hebben dus dan zal ik wellicht een foute interpretatie gemaakt hebben.

Games zijn tegenwoordig soms zo realistisch. Kan me best voorstellen dat er een game zou zijn waarbij ongelukken gebeuren en dan iemand in een bak met zooi valt.
Dus ik denk dat hij eerder -dacht- dat er een game zou zijn, dan dat hij ergens een game link gezien heeft. Was immers ook een vaag filmpje.

Ik dacht, dat de video beelden bevatte over een simulatie game, waarbij ongelukken op de werkvloer mee gesimuleerd kunnen worden, van daar dus de vraag welke game het was (het was inderdaad een moment opname van de video die ik heb gezien)

Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan