ShadyAngel
Vaak hier
- Lid geworden
- 10 sep 2018
- Waarderingsscore
- 92
Age of Empires draait uitstekend op windows 11.
Loopt hier op 4 verschillende pc's uitstekend.
Loopt hier op 4 verschillende pc's uitstekend.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Serieus? Speel je op hard dan of zo? Ik heb ze allemaal uitgespeeld, maar vond de missies van 6 niet zo leuk.terwijl ik dat met andere delen niet deed.
Nee gewoon op normaal, maar ik vond 5 gewoon minder leuk.Serieus? Speel je op hard dan of zo? Ik heb ze allemaal uitgespeeld, maar vond de missies van 6 niet zo leuk.
Just Cause 2 en 3 vond ik geweldig, maar 4 viel daarentegen behoorlijk tegen mijns inziens. Dat vliegpak werkte daarin lang niet zo fijn als in 3.
Ja ik heb Black Ops 3 Balltefield V gespeeld.Hebben jullie ook Battlefield gespeeld? Zo ja, wat is jullie mening over de single player?
Waren overal in de aanbieding voor dat geld, maar omdat je uiteindelijk toch naar EA Origin wordt geleid als je speelt en gezien ik daar de twee anderen al had, heb ik ze rechtstreeks daar gekocht.Waar gekocht?
Heb even snel een blik geworpen in Steam. Maar zie niet zo snel de mogelijkheid voor een "wishlist" of op zijn Nederlands "wenslijst"Ik heb ook al die Uncharted versies op de PS4 uitgespeeld. Nu weet ik niet meer zeker waarom ik hem in Steam bij de favorieten heb gezet of ik dat nu nagekeken had of niet.
Maar het is eenvoudig in Youtube na te kijken of de gameplay anders is of hetzelfde. Als die inderdaad hetzelfde is hoef je dat nieuw opnieuw te kopen uiteraard.
Dat is ook iets wat ik gebruik in Steam, die wishlist, om me te laten denken aan spellen die ik nog eens ooit wil kopen. Je krijgt dan ook een berichtje als spellen op de wishlist in de aanbieding zijn, maar is vaak nog niet goedkoop genoeg.
Maar soms vergeet ik dingen en dan denk ik van "ohja, welk spel vond ik ook alweer gaaf waar ik op moet letten" en dan is het een kwestie van even in die wishlist kijken en dan weet ik het weer.
Kijk... totaal voor 15 euro voor die 3? Dat is zeker niet duur. Zo blijft het gamen ook leuk!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.