• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Welke games na 2015?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Age of Empires draait uitstekend op windows 11.
Loopt hier op 4 verschillende pc's uitstekend.

terwijl ik dat met andere delen niet deed.
Serieus? Speel je op hard dan of zo? Ik heb ze allemaal uitgespeeld, maar vond de missies van 6 niet zo leuk.
Just Cause 2 en 3 vond ik geweldig, maar 4 viel daarentegen behoorlijk tegen mijns inziens. Dat vliegpak werkte daarin lang niet zo fijn als in 3. Daarnaast zijn de missies nogal ondoorzichtig en het is ver reizen, weer veel van hetzelfde.

Ja, zeker €15 voor die 3.
Vandaag dankzij jou tip Saint row 3 gratis binnengehaald via Epic Games 👍.
Ga zeker de wishlist gebruiken via Steam.
Grappig de meningsverschillen van far cry.
Tot nu toe vermaak ik mij prima met far cry 5.

Hebben jullie ook Battlefield gespeeld? Zo ja, wat is jullie mening over de single player?

Serieus? Speel je op hard dan of zo? Ik heb ze allemaal uitgespeeld, maar vond de missies van 6 niet zo leuk.
Just Cause 2 en 3 vond ik geweldig, maar 4 viel daarentegen behoorlijk tegen mijns inziens. Dat vliegpak werkte daarin lang niet zo fijn als in 3.
Nee gewoon op normaal, maar ik vond 5 gewoon minder leuk.

Just Cause was altijd wel het zelfde sfeertje, maar toch leuk om te spelen.
Van alle 3 de games erg genoten.

Hebben jullie ook Battlefield gespeeld? Zo ja, wat is jullie mening over de single player?
Ja ik heb Black Ops 3 Balltefield V gespeeld.
Leuk om te spelen, maar altijd erg kort, zoals alle andere Callof Duty/Battlefields
Omdat het om de online game gaat, maar dat vond ik weer weinig aan, omdat ik daar een zwart aura van kreeg. Ik speel liever alleen en niet online. Beter voor mijn hart :ROFLMAO::ROFLMAO:

Phoeee... daar vraag je me wat, volgens mij heb ik ooit eens de eerste gespeeld, ik weet het echt niet meer. Zeker niet online.
Heb wel eens een van de COD's online gespeeld, maar dat was niet te doen, net als bij CSgo kon je niet om de hoek kijken of je was al weer dood.
Dat is ook te stressvol voor me. Normaal bij CSGo kan ik wel nog een beetje meekomen maar er zaten toen ook teveel cheaters met auto headshot cheats en zo. Dan hou ik het al snel voor gezien.
Ben al wat ouder dus mijn oog/hand-coördinatie is niet meer zo goed/snel als dat je jong bent.
Soms speel ik wel eens graag games online met anderen. De oude games hebben we urenlang online gespeeld, de Delta Force series dus, LandWarrior het meest want die kwam het eerst uit.

Rust speel ik graag online, ook in teamverband maar alleen PVE.
Maar net als @Aarie25 speel ik ook het meest single player, kan ik lekker op mijn gemak doen en sneaken als het moet om ergens te sniperen. Hoef niet per sé te presteren en zo.

Ohja... ik weet niet of je er van houdt, maar ik heb ook van al die Thief games veel plezier gehad. Ook veel sluipwerk en wat moorden en stelen, dikke pret.:)

Oh ik zie net dat Battlefield van EA is en ik zat in Steam te kijken. :)
Anyway, heb ooit een oude Battlefield (misschien 1?) even gespeeld, heb wel nog 3 en 4 in EA staan maar die stonden nog in de wachtlijst om te spelen dus ben ik nog niet aan begonnen, wordt dus eens tijd.

Edit: Zojuist voor 5,78 ook even 1 en 5 bij gekocht, waren in de aanbieding tot morgen, net op tijd dus.

Laatst bewerkt:
Waar mijn topic wel niet goed voor is 🤣🤣.
Waar gekocht?

Waar gekocht?
Waren overal in de aanbieding voor dat geld, maar omdat je uiteindelijk toch naar EA Origin wordt geleid als je speelt en gezien ik daar de twee anderen al had, heb ik ze rechtstreeks daar gekocht.
Voor 1 euro duurder kon je de uitgebreidere versie krijgen, maar dat heb ik niet gedaan.
Was als het goed is maar tot of tot en met vandaag. :)

Ik heb ook al die Uncharted versies op de PS4 uitgespeeld. Nu weet ik niet meer zeker waarom ik hem in Steam bij de favorieten heb gezet of ik dat nu nagekeken had of niet.
Maar het is eenvoudig in Youtube na te kijken of de gameplay anders is of hetzelfde. Als die inderdaad hetzelfde is hoef je dat nieuw opnieuw te kopen uiteraard.

Dat is ook iets wat ik gebruik in Steam, die wishlist, om me te laten denken aan spellen die ik nog eens ooit wil kopen. Je krijgt dan ook een berichtje als spellen op de wishlist in de aanbieding zijn, maar is vaak nog niet goedkoop genoeg.
Maar soms vergeet ik dingen en dan denk ik van "ohja, welk spel vond ik ook alweer gaaf waar ik op moet letten" en dan is het een kwestie van even in die wishlist kijken en dan weet ik het weer. :)

Kijk... totaal voor 15 euro voor die 3? Dat is zeker niet duur. Zo blijft het gamen ook leuk!
Heb even snel een blik geworpen in Steam. Maar zie niet zo snel de mogelijkheid voor een "wishlist" of op zijn Nederlands "wenslijst"
Waar kan ik dit vinden of aanmaken?

Ik gebruik Steam in het Engels. Handig als er problemen zijn dan is sneller een oplossing te vinden.
Het is heel eenvoudig. Soms krijg je zo'n soort enquete, dan kun je een aantal spellen bekijken en dan aangeven of je die niet interessant vindt, wilt volgen of op je wenslijst wil hebben.
Dat is de manier om snel meerdere (vaak nieuwe) games er op te krijgen. Zo'n soort enquete is er niet altijd, ik weet die zo vlug even uit mijn hoofd ook niet te vinden.

Maar verder is het echt eenvoudig. Ga naar de Store (winkel) pagina en zoek een spel.
Als je dan het spel selecteert krijg je ook de opties "add to wishlist", "follow" en "ignore" te zien.
Dan klik je gewoon op "add to wishlist".
Als je er eenmaal iets in hebt staan en je zit in de store van Steam, dan zie je de wishlist rechts boven het zoekvak staan.

Kan dus zowel via de website alsook via de Steam client.

Ja, duidelijk verhaal. Snap hem ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan