• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Welke Is Beter? mijn videokaart beter dan de oude?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brown_Eyed_Girl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Brown_Eyed_Girl

Gast
Een tijdje geleden heb ik hier gepost over het feit dat ik een nieuwe videokaart nodig had. Inmiddels heb ik een nieuwe aangeschaft maar helaas het mocht niet baten, de beeldkwaliteit van the sims 2 is niet verbeterd. 62 euro down the drain. Nou vraag ik me zelfs af of mijn oude niet beter was dan de nieuwe (ik heb de oude nog steeds hier liggen dus evt. kan ik hem er weer inzetten).
Dus voor de computermasters op dit forum.
Welke is beter?:

De nieuwe:
GeForce FX5200

of

De oude:
NVIDIA GeForce2 MX 100/200

zonder twijfel de fx 5200 maar die is ook niet echt je van het voor games.
Voor games kun je ook beter een ATI kaart nemen dan een nvidia.
Maar doe een test met bijvoorbeeld 3D mark voor beide kaarten dan zie je zo wie de snelste is.
Heb je wel alle instellingen goed staan want the sims moet je toch wel kunnen draaien hoor

Ik heb ook een NVidia Geforce fx 5200. Rollercoaster tycoon 3 draait hij niet goed meer tenzij ik de quality op low zet. Maar sims 2 doet het bij mij wel goed.

P.S. Mijn Geforce FX 5200 heeft 128 MB jouwne dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan