• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Welke pc raden jullie aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

robistop

Junior lid
Lid geworden
24 jan 2015
Berichten
99
Waarderingsscore
0
Hallo allen,
ik ben op zoek naar een goede degelijke computer om op te gamen. Ik speel niet veel games (misschien in de toekomst) nu voornamelijk League of legends. Ik zit nu een beetje te kijken en ik twijfel tussen een paar desktops. Welke raden jullie mij aan ? Als jullie een andere optie hebben mag dat natuurlijk ook.

HP Pavilion TG01-2772nd Game PC - RTX 3060 | bol.com

https://www.coolblue.nl/product/892453/lenovo-ideacentre-g5-14iob6-90re00k4mh.html

https://www.coolblue.nl/product/882622/hp-omen-25l-gt12-1520nd.html#product-reviews

Lenovo Legion T5 - 11th gen Intel Core i5 - 16GB - 512GB SSD - Windows 10 Home PC - Zwart | bol.com

Victus by HP TG02-0727nd Game PC - RTX 3060 Ti | bol.com
 
Het ligt er natuurlijk aan hoe zwaar en snel je wilt gamen.
Maar om er een paar jaar tegen aan te kunnen zou ik in elk geval gaan voor een Intel processor en een dikke grafische kaart.
Dan komen kaarten van dit genre in aanmerking.
De RTX 3060 Ti (niet de versie zonder TI en hier (klik) zie je ook waarom)
De Radeon 6600 XT.
Dat zijn echt twee toppertjes, maar de prijs is daar ook wel naar.
Hierbij ga ik uit van een beurs die dat ook kan betalen, dan kun je ook die 50 a 70 euro extra voor die Ti betalen. Daar heb je nadien ook lang plezier van.

Na jaren gamen (nog niet eens als echte heftige gamer) heb ik zelfde ervaring op gedaan dat de nVidia kaarten toch net iets lekkerder werken op games, meer compatible. Echter ervaringen kunnen natuurlijk verschillen.
De Ryzen 7 cpu's zijn ook erg goed, maar wat ik her en der en van lees v.w.b. gaming zouden ze voor gaming net ietsie onder doen voor de gelijkwaardige Intels.

Kijk ook eens bij andere winkels, bijv. Alternate en soortgelijken, dit is ook een leuk voorbeeld.
Nog niet eens zo vreselijk duur.
 
Aanvulling ter zekerheid. Hier zit geen 3060Ti in, moet je dus echt als voorbeeld zien.
 
Ik speel zelf alleen League of Legends dus dat is geen zware game. Misschien in de toekomst nog wat anders maar daar ga ik niet van uit. Ik ben ook niet van plan een hoop geld uit te geven max 1500 euro. Ik heb zelf die HP Omen op het oog met AMD Ryzen 7 en een GTX 3070 videokaart voor 1300 euro lijkt me een goede prijs voor wat je krijgt. Maar kan ook het ook fout hebben heb er geen verstand van
 
Die ziet er ook heel goed uit.
De grafische kaart ziet er qua prestaties ook prima uit. Sneller dan de 3060-ti en de RX 6600-TX zo te zien.
Dus dat lijkt mij ook een uitstekende keuze voor dat geld.
 
Ik heb een AMD Ryzen 7 5800H met Radeon Graphics van HP. Werkt perfect. Heeft een ingebouwde HP support assistent aan boord. Deze zorgt voor alle updates en reparaties. Paradigid heeft vaak goede aanbiedingen. Heb hem daar ook aangeschaft. De service is daar ook nog eens betrouwbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan