• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Welke programmeertaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JKL

Gevestigd lid
Lid geworden
15 sep 2016
Berichten
209
Waarderingsscore
2
Hoi allemaal!

Ik ga met iemand anders een app maken voor de mobiele platforms.

het is de bedoeling om in ieder geval voor Android aan de slag te gaan, en als de programmeertaal daarmee compatibel is ook voor iOS en Windows Phone.

Ik heb me al laten vertellen dat het met C# mogelijk is om via Visual Studio een app te maken voor alle platformen, maar als we dit implementeren op Android, is dit dan even krachtig als Java?

Omdat we beginnen met een gewone website in PHP en mySQL, zoeken we een taal die ook daarmee overweg kan, of op een andere manier de database kan uitlezen o.i.d.

Moet ik teruggrijpen op de C# of Java, of is er een beter alternatief?


Kortom: wat is in dit geval de beste programmeertaal?
 
Je zou natuurlijk ook eens naar iets als dit kunnen kijken: Appontwikkelen | home

Let op! Dit moet je na één maand gaan betalen.
 
Ja dat zou natuurlijk kunnen.

Ik had misschien wel erbij moeten zetten dat het een opdracht is voor school, en dat we daarom echt "hardcore" moeten programmeren als dat kan...

Bedankt voor het meedenken.

Als je zelf, of iemand anders nog suggestie(s) heeft hoor ik het graag.
 
Ziet er goed uit. Bedankt voor de tip.
 
BTW, als iemand anders nog suggesties heeft hoor ik het graag. Hoe meer mogelijkheden, hoe beter.
 
Mooi dat je iets heb gevonden en dat ook nog even aan ons meld. Succes met jullie project.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan