• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Welke Stijl vind jij het prettigst?

Welke stijl vind jij het prettigst?

  • Default style

  • NCF Groen

  • Default Style NCF

  • NCF CyBlauw V2

  • NCF WebStandaard

  • Shades of BlueXF


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Rubensky

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
17 okt 2011
Berichten
21.270
Waarderingsscore
418
Allen,

Als NCF Team zijn wij benieuwd welke stijlen het meest gebruikt worden. Om dit te weten te komen hebben we een poll aangemaakt zodat jullie kunnen stemmen.

Het doel is om het grote aantal beschikbare stijlen terug te dringen tot de drie meest gebruikte varianten.

Een eventuele motivatie voor je keuze kan je ook in dit topic plaatsen.

Het NCF-Team
 
@Rubensky, ik heb hier alle stijlen al eerder onder handen genomen.
Het gaat mij er niet zo zeer om welke stijl het prettigst is,
want de stijl moet in mijn ogen vooral snel zijn.
En daar voldoet NCF Webstandaard helemaal aan,
het is volgens mij de snelste stijl op dit forum en
daarnaast vind ik het ook een leuke en prettige stijl.
 
Ik gebruik het liefst een stijl met een donkere achtergrond, daar zijn er maar twee van als ik het goed gezien heb.
Eigenlijk vind ik Shades of Grey het mooist werken, maar het dikke blauw begon me echt tegen te staan. Elders is dat i.c.m. Créme accenten en dat is veel prettiger. Deze is hier helaas niet aanwezig.
Daarom voorlopig mijn keuze op Shades of BlueXF gezet, alhoewel ik dat ook nog geen toppertje vind maar in elk geval voor de ogen prettig.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan