• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Welke videokaart aangewezen voor een monitor Ultrawide 34"

Status
Niet open voor verdere reacties.

kurveekyl

Gevestigd lid
Lid geworden
3 nov 2011
Berichten
425
Waarderingsscore
4
Samsung monitor; dit is de monitor die ik zou willen aanschaffen alleen weet ik niet of mijn huidige MSI GTX 960 videokaart nog daarvoor is geschikt? Let wel, ben geen gamer is alleen bedoelt voor video- en foto bewerking.
Iemand die mij kan helpen hiermee, alvast welgemeende dank...
Mvg. Kurt
 
Is het de 2Gb GDDR5 versie van de MSI die je hebt of een andere? Zo ja, dan voldoet dit ruim om je monitor aan te sturen voor video- en fotobewerking. De 4Gb GDDR5 is nog beter maar veel verschil ga je niet merken. Misschien toch even het juiste type opgeven van videokaart, en welke aansluitingen. Monitor heeft alle aansluitingen.
 
FreeSync is voor AMD Radeon GPU's, voor Nvidia Geforce (zoals die van jou) is dat G-Sync. Geen van beide is dus van toepassing voor jou (het ene wordt niet ondersteund door de videokaart, het ander wordt niet ondersteund door de monitor). Ik zou kiezen voor displayport, maakt voor jou ook geen verschil uit 1.2 of 1.4. Het systeem kiest altijd de laagste snelheid. Jouw videokaart lijkt mij best nog goed in orde voor de nieuwe monitor en jouw toepassingen.
 
Oke bedankt Artstudiog, lijkt mij duidelijk. Zal dus mijn huidige kaart nog niet vervangen en kijken hoe de nieuwe monitor op mijn huidige systeem reageert. Bedankt voor alle uitleg, mvg. Kurt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan