• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Welke voedingskbel naar SATA III heb ik nodig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kurveekyl

Gevestigd lid
Lid geworden
3 nov 2011
Berichten
425
Waarderingsscore
4
Heb in mijn systeem een SSD kaartje erbij geplaatst, heb nu twee SSD's en twee fysieke schijven. Echter heb ik geen voedingskabel en heb deze voorlopig genoemen van de blue-ray speler. Nu zoek ik een voedingskabel om die BR terug aan de praat te krijgen, de data kabel heb ik! Nu is mijn vraag, op de afbeelding van mijn voeding (Cooler Master V550 - Voeding ( intern) - ATX12V 2.31 - AC 240 V - 550 Watt - 80 PLUS Gold) heb ik twee verschillende aansluitingen, een 8-pins en een 5-pins. Ik denk zelf een 5-pins omdat de bemerking SATA erbij staat echter vind ik niet direct dergelijke kabel. Hoe zouden jullie dit oplossen? Dank bij voorbaat,
Mvg. Kurt
 

Bijlagen

  • IMG_1672.JPG
    IMG_1672.JPG
    1,7 MB · Weergaven: 9
Heb geen Molex aansluiting vrij waar je een Molex>SATA kabeltje op aan kunt sluiten? Deze heb je ook als 1x Molex naar 2x SATA, zo heb je nog een aansluiting extra beschikbaar voor in de toekomst.
 
Tja, nooit gekregen, was nochtans een tip via deze groep bij Azerty te bestellen. Zal nu al wel te laat zijn want pc is van 2016. Via coolermaster is deze ook te bestellen maar er komt 6.95 euro verzending bij. Bedankt voor de tips LP.
 
Bellen kan geen kwaad en als ze dat bij iedereen doen dan stikken ze in die kabels.
Azerty is één van de beste PC onderdelen webwinkels tot nu toe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan