• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Werkende versie van "XXclone" software gezocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny g

Junior lid
Lid geworden
3 dec 2016
Berichten
79
Waarderingsscore
2
Ik ben op zoek naar het software programma : XXClone. Op de originele website (xxclone.com) kan ik het wel downloaden zonder probleem toch de .exe file krijg ik niet geinstalleerd met een error melding als gevolg (zie screenshot). Mogelijk omdat de .exe file een downloadmanager die het echte programma binnenhaalt en de softwareontwikkelaar ermee gestopt is.



Mijn vraag is of iemand een werkende (oudere) versie heeft of me kan vertellen waar er nog één te downloaden valt die probleemloos te installeren valt.
Op de site van "old versions" heb ik vrijwel alle verschillende oudere versies ervan uitgeprobeerd toch zonder enig geluk.

Nog dit ter info :
Ik prefereer dit programma omdat ik het moet installeren bij iemand anders die niks van computers afweet en XXclone heeft maar enkele (overzichtelijke) menu's, makkelijk voor een leek om je weg in terug te vinden en tevens, wat ik zeer belangrijk vind, kan je hiermee tijdens het klonen de nieuwe schijf bootable maken. Alles in één beweging dus.
Andere gelijkaardige programma's (aomei, paragon, easeus,...) uitgeprobeerd toch altijd weer problemen om de schijf

bootable te krijgen of je hebt meerdere programma's nodig of, of ,of ,..... . Kort gezegd : ik prefereer dus XXclone.

XXclone.JPG
 
Al die progs die je noemt werken prima om mee te klonen, zal er wat anders fout zitten,
Gebruik hier altijd Minitool, kun je de groottes van de partities mee aanpassen.
Je kloont toch wel de hele schijf? anders werkt het niet.

http://www.xxclone.com/iproduct.htm
En je hebt de free versie?
 
@danny g er is gene andere beschikbaar ter download dan deze die jij nu niet werkende krijgt omwille dat dit een oudere versie is m.a.w. de periode van xxclone is voorbij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan